Trekhaak Fabia Combi III

AiKoiN

Senior Member
Heeft er toevallig iemand een trekhaak eronder liggen ?
en ook duidelijke foto's er van.

waarom :)

Nouja... wil graag een trekhaak maar wil niet dat "ze" mijn bumper gaan slopen/zagen/knippen.

Laatst reed ik achter een FC3 met trekhaak aan en ik zag niks nada aan de bumper zoals ik het wil. Maar de dealer zegt dat het niet anders kan...

Morgen ga ik langs de dealer voor mijn connect :angel:langs maar zoek een beetje uuuhm... bewijs dat het dus wel kan zonder slopen een trekhaak.
Op de snelweg een foto knippen is knap lastig :tongue:
 

Huibert

Forumguru
Die bij mij is afneembaar, zit een tamelijk groot paneel wat je er af haalt wanneer je de trekhaak monteert. Bij verwijderde kogel zie je daar niets van.
 
Ik heb ook een afneembare, alles zit mooi verstopt achter een paneeltje. Ik was eens vergeten het paneeltje er terug op zetten en dan valt wel op hoeveel ruimte er nodig is.
 

Okki

Donateur
Kom dit plaatje tegen van een vaste trekhaak F3 combi
Niet heel duidelijk te zien helaas....

https://www.trekhaakpunt.be/fr/realisations/trekhaak-skoda/

screenshot-2017-08-27-13-36-21-1_orig.jpg
 
Laatst bewerkt:

AiKoiN

Senior Member
pfff wat een gedoe, ik mag toch aannemen dat ze dat allemaal fixen bij de dealer :)

ga morgen even bellen voor die enkele keer is een afneembare wel wenselijker.

hier twee vaste..

de rode is onacceptabel de blauwe kan.

@Patrickdep heb je een combi?
 

Bijlagen

  • PSX_20170913_012058.jpg
    PSX_20170913_012058.jpg
    252,6 KB · Weergaven: 104
  • PSX_20170913_012135.jpg
    PSX_20170913_012135.jpg
    182,4 KB · Weergaven: 88
Hoi @AiKoiN ik heb een combi ja, deze geeft geen probleem met de pdc als deze gemonteerd zit en word achter uitgeschakeld als er een caravan of iets anders aan de trekhaak zit. Tevens zie je dat ook mooi in het scherm terug wanneer je hem in zijn achteruit zet.
 

AiKoiN

Senior Member
bedankt @Patrickdep voor je snelle reactie waar heb je dat laten doen met die plaat is mooi gedaan.

en kan je een foto van een afstandje doen.

ik wil de dealer dat laten zien zo wil ik het ook
 
Hoi @AiKoiN ik heb dit bij RijnWoud in rotterdam laten doen( Skoda dealer ). De trekhaak staat ook op de Skodasite. Ik zal wel een foto maken op afstand.
 

AiKoiN

Senior Member
bleek een misverstandje te zijn tussen mij en de dealer. ik had het niet goed begrepen of verkeerd verwoord. ze gaan dezelfde maken als die jou @Patrickdep.

nogmaals bedankt nu heb ik de juiste keuze gemaakt
 

gossy

Actief lid
is al tijdje geleden dees maar dat ziet er erg netjes uit Patrick! - vooral de afwerking met het klepje zo..

Dat vind ik trouwens niet terug in de huidige informatie op skoda site bij afneembare trekhaken dat ze het zo afwerken met zo een klepje. We kijken nu zelf naar een Combi III en dit zou zo uitgevoerd wel hoog op t lijstje staan
 
Bovenaan Onderaan