Trekhaak fabia 3 MC Combi

Is er iemand hier op het forum die een trekhaak onder zijn mc heeft zitten. Volgens de dealer zou het er niet mooier op worden. Dus wie heeft er hier ervaring mee.
 
hoi, ik zelf dan geen mc uitvoering maar wel een f3 combi. ik heb gekozen voor een afneembare trekhaak bij de Skoda dealer, deze is mooi afgedekt als de trekhaak er niet onder zit. ik ben er zeer tevreden over, ik weet natuurlijk niet wat voor trekhaak je zelf wil natuurlijk.
 

Bijlagen

  • IMG_8257.JPG
    IMG_8257.JPG
    1 MB · Weergaven: 186
  • IMG_8256.JPG
    IMG_8256.JPG
    1,8 MB · Weergaven: 173

Huibert

Forumguru
Zo zit het bij mijn combi ook maar verwacht dat bij de mc er een diffusor op de bumper zit. Weet niet of met die diffusor die nog wel past.
 
Zit wel een uitsparing op de diffusor maar zit best wel netjes.
Trekhaak is uiteindelijk nooit echt mooi …
 

Bijlagen

  • 479670B1-CAE4-432E-8FF5-31609C54A70B.jpeg
    479670B1-CAE4-432E-8FF5-31609C54A70B.jpeg
    1,1 MB · Weergaven: 178

hemi24

Forumguru
Ik denk dat die dealer ook wel weet dat er geen hond is die een trekhaak aanschaft voor de mooi...
Dus als jij als klant aangeeft dat je een trekhaak wilt zou het antwoord zijn "ja" óf "dat kan niet, omdat..."

Het antwoord wat hier is gegeven komt bij mij over als: "hier hebben we eigenlijk geen zin in"
 

Frazajunior

Actief lid
Ik denk dat die dealer ook wel weet dat er geen hond is die een trekhaak aanschaft voor de mooi...
Dus als jij als klant aangeeft dat je een trekhaak wilt zou het antwoord zijn "ja" óf "dat kan niet, omdat..."

Het antwoord wat hier is gegeven komt bij mij over als: "hier hebben we eigenlijk geen zin in"
Oftewel we raggen een gat in je diffuser en trappen er een trekhaak onder. Achteraf hebben we toch gezegd dat het er niet mooier op word. Dat is dan €650 meneer
 

Frazajunior

Actief lid
Als jij van mening bent dat het er zo uitziet bij de Fabia van @Lubbert ... :pieker:
Jawel hoor ziet er mooi uit.
Maar wat je zegt, het is of ja het kan of nee het kan niet omdat....
Als ze überhaupt al zeggen het word er niet mooier dekken ze zich mooi in wanneer het niet knap onder de wagen zit. Oftewel inderdaad we hebben er geen zin in.
Het blijft een optie die de klant wil dus zet hem er zo knap mogelijk onder voor de orginele prijs zonder het af te raffelen. Dat half uurtje langer zie je wel terug verdient worden als de klant terug is voor zijn servicebeurten/ onderhoud (en op een auto word al genoeg verdient)
Er zijn niet veel garages die uit hun eigen echt knap ergens een trekhaak onder zetten.
 
Dat is waar en vroeger bij peugeot 206 werdt er in het begin ook een groot gat gezaagt in de bumper, ik heb hier een 206 voor de deur staan met een afneembare trekhaak waar ik een klein reepje uit moest halen waar je niks van ziet.
 

Jantje85

Nieuw lid
Hallo heren ik wil graag een trekhaak laten monteren op mijn Fabia combi MC maar daar willen ze eigenlijk niet aan beginnen tenzij ik weet welk model type er gebruikt is? @Lubbert kun jij mij misschien meer info geven? Kun jij evt jouw kenteken naar mij mailen zodat ik bij Maas het type kan opvragen?
 

ivo1

Nieuw lid
Ik heb deze week een trekhaak onder me mc combi laten zetten.
ziet er keurig uit en zonder problemen.
 
Bovenaan Onderaan