Trekhaak en navigatie

spikehome

Forumguru
Bij mijn RS heb ik achteraf een uitklapbare trekhaak laten monteren.
Trekhaak is perfect ziet er uit als origineel met knop in kofferbak en al.
Maar mijn vraag heeft met de navigatie ook te maken.
Bij mijn vorige Golf GTI met uitklapbare trekhaak en aanhanger erachter veranderde de Max snelheid naar 80 en ook de aankomst tijd.

Bij mijn RS doet hij dat niet, is dan de boel niet goed ingeleerd of doet de nieuwe O4 dit niet?
 

hemi24

Forumguru
Als je het bij de instellingen niet tegenkom, denk ik dat ook dit een functie is die is komen te vervallen bij de overgang van MIB2 naar MIB3 systemen…

Ik heb bij m’n Kodiaq de functie ingesteld op max. 90 km/h met aanhanger, werkt prima!
 

Tees

Donateur
Je kan nog even checken wat er gebeurt als je m in z'n achteruit zet met een aanhanger of fietsendrager erop/achter. Als je parkeersensoren niet inschakelen is ie goed ingeleerd.
 

PizzaPieter

Forumguru
Check ook even of, met aangesloten fietsendrager/aanhanger/caravan, het ABS en ESP controle lampje ná elkaar uitgaan ipv tegelijkertijd.

Als ze ná elkaar uitgaan is de Trailer Stability Assist of Control geactiveerd, zo niet....dan is hij niet geactiveerd. (Ervanuitgaande dat jouw RS die optie geactiveerd kan krijgen)
 
  • Leuk
Waarderingen: Tees

spikehome

Forumguru
Ik ga die zaken testen en zal ook nog even bij de dealer informeren.
De aanhanger momenteel niet bij huis.
 

spikehome

Forumguru
Ik was voor een originele uitklapbare trekhaak met knopje in kofferbak iets van 1300 kwijt dacht ik
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Bovenaan Onderaan