Travel Assist op Skoda Scala First Edition

Topic in 'Scala' gestart door jesse_s93, 06-11-2019.

1. PeteyP

PeteyP Lid

@jesse_s93 Klopt, heb ook het idee dat ze me daar afgewimpeld hebben. Maar bracht mijzelf aan het twijfelen.
    Ik zal komende week er eens een mailtje aan wagen. Ze behoren dit netjes af te handelen. Zal tzt een update hier plaatsen.

2. Antera

Antera Forumguru Donateur

Terug keren van de Lane assist na contact uit is het probleem waar veel mensen tegenaan lopen. Dit zou aangepast moeten kunnen worden met VCDS

3. Rainesh

Rainesh Forumguru

Als je camera update naar de nieuwere softwareversie, dan is Traffic Jam Assist ook mogelijk :)

Antera vindt dit leuk.
  4. Spenkie

Spenkie Lid

Ik heb in Augustus een Scala besteld, en deze wordt geleverd in December hoe kan ik erachter komen of ik modeljaar 21 of 20 heb?
    Ik heb ook het navigatiepakket besteld en daar staat ook tussen dat er verkeersborden herkenning en voicecontrol op zit.

Angel4141 vindt dit leuk.
  5. Rallye

Rallye Forumguru

Van oudsher was de modeljaarwisseling in week 22. Dus vanaf week 22 2015 had je een 2016 model. Daarom zit er een MIB2 Amundsen in mijn 2015 Octavia (van juli). De laatste jaren is de modeljaarwisseling verschoven naar eind augustus, onder andere door de WLTP. Als jouw auto in november/december gebouwd wordt, zou je een 2021 model moeten hebben....

6. Antera

Antera Forumguru Donateur

7. Spenkie

Spenkie Lid

8. guidoscm

guidoscm Actief lid

Ik ben aan het rondkijken naar een scala of kamiq liefst acc (onderdeel van travel assist pakket)
    Bij een nieuwe kan ik de juiste opties aanvinken.

Hoe kan je op een voorraad model zien of er cruise control aanwezig is of acc (adaptieve cruise control)

Op de diverse sites staat deze vaak niet bij de filter opties

9. hemi24

hemi24 Forumguru Donateur

Je moet het al echt uit de tekst halen van de uitvoeringsomschrijving, denk ik..?

Echt herkennen kun je de ACC aan de extra hendel onder de richtingaanwijzer:

upload_2021-9-6_13-37-14.jpeg

10. Canon-Eye

Canon-Eye Forumguru

Maar let dan wel op het knopje bovenop en de tekst daar vlak onder: "- DISTANCE +".
    Sommige VAG-auto's (zoals mijn Leon) hebben zo'n zelfde hendeltje zonder dat knopje met tekst en dat is de ideale bediening voor een gewone cruisecontrol.

Deel deze pagina