total loss?

ericb

Actief lid
Dit bleef er over van de O2 van een vriend van mij. Wat denken juli, total loss?

Bijlagen

• 22545-ongelukje.jpg
    22545-ongelukje.jpg
    80,5 KB · Weergaven: 59
auw dat zal pijn gedaan hebben? (in ieder geval geestelijk) /forum/images/graemlins/407.gif /forum/images/graemlins/1439.gif

Mark

Banned
Ik vrees van wel.
Heeft die kennis gemaakt met de tram of is hij na hetongeluk op de sporen beland?
Wel zonde.

DJNeO

Actief lid
meestal is de schade die je ziet de helft tot 3kwart van de werkelijke schade, en met een btje pech is t frame ontzet... dan zallie wel totalos worden verklaard... (doen ze behoorlijk snel al tegenwoordig, zeker als bijvoorbeeld de airbag is uitgekomen omdat er dan een nieuw dashboard in moet worden gemonteerd) /forum/images/graemlins/icon_smile_dead.gif

poekie

Actief lid
Als ik het zo bekijk is de auto niet door de trein geraakt, paradoxaal genoeg zou de auto er dan niet zo goed uit zien.
Aangezien de schade rondom lijkt te zitten denk ik dat de auto over de kop is gegaan (wellicht afkomstig van de weg links op de foto) en op het spoor terecht is gekomen.
Aan de daklijn te zien is deze auto zeker afgeschreven.

Mark

Banned
</font><blockquote><font class="small">Citaat:</font><hr />
Aan de daklijn te zien is deze auto zeker afgeschreven.

[/ QUOTE ]
Die mening had ik ook, schade rondom de wagen valt (min of meer) nog mee maar dat dak krijgen ze volgens mij niet meer goed.

Octaviarijder

Actief lid
Bijna zeker een total loss. De voorwiel ophanging is niet meer wat het geweest is, de daklijn heeft een nieuw model gekregen en die spleet tussen beide deuren voorspeld ook weinig goeds. En dan zien we de andere kant van de auto nog niet eens. Hoe is het trouwens met de bestuurder?

ougie

Forumguru
</font><blockquote><font class="small">Citaat:</font><hr />
Dit bleef er over van de O2 van een vriend van mij. Wat denken juli, total loss?

[/ QUOTE ]
Wat denk je zelf, die is zo krom als een hoepeltje. En rondom in de kreukels. Ziet er al met al triest uit en je vriend heeft erg veel geluk gehad. /forum/images/graemlins/worshippy.gif Die sneltrams van tegenwoordig zijn nogal hard /forum/images/graemlins/smiley29.gif /forum/images/graemlins/winkie.gifOpzich krijg ik wel een redelijk goed /forum/images/graemlins/xyxthumbs.gifgevoel over Octavia in het algemeen. Ik weet niet hoe hij daar is terechtgekomen maar het moet toch een flinke klap geweest zijn. Ik denk dat veel andere auto's er net even anders uit hadden gezien /forum/images/graemlins/biggthumpdown.gifals zij hetzelfde hadden meegemaakt.

Als ik je vriend was zou ik alvast maar een nieuwe gaan uitzoeken, dit wordt niks meer. Zoals al opgemerkt werd weten we niet hoe hij zo op de rails terecht is gekomen, maar ik vrees het ergste voor de wielophangingen en het onderstel, en inderdaad aan de daklijn te zien is de hele carrosserie ontzet.

Ik hoop dat je vriend er beter af is gekomen dan z'n blik.

Fabia

† In Memoriam
Die is echt total loss, kan me niet voorstellen dat het rendabel zal zijn om die weer op te knappen. Ik hoop dat de bestuurder er zonder kleerscheuren vanaf gekomen is.

ericb

Actief lid
Hoi,
De auto is op de weg die ongeveer een 4 a 5 meter boven de tramrails ligt in een slip geraakt(een hoop zand op de weg), over de vangrail, over de kop en met zijn wielen op de rails beland. Gelukkig kwam er geen sneltram aan want die komen daar met hoge snelheid van een brug af denderen.
De bestuurder heeft 1 gebroken rugwervel, geen schade aan zenuwen etc. gelukkig. De passagier heeft een blauw oog en spierpijn. Eigenlijk valt het dus wel mee als je bedenkt wat voor een klapper het geweest is. Alle, maar dan ook alle airbags zijn opengeklapt.
Ik zal voor de bestuurder wel even een foldertje van de RS halen, hij ligt nog wel even op zijn rug, heeft ie ook wat te doen.

Erg vervelend allemaal, een geluk bij een ongeluk dat de mensen er nog enigzins ongedeerd uit zijn gekomen...

Maar: het blijft een mooie auto, zelfs als die in de kreukels ligt... /forum/images/graemlins/grin.gif

Wallie

Lid
Da's vlakbij Ordina in Nieuwegein he? Is 't een collega van me? Ik werk ook bij Ordina /forum/images/graemlins/wink.gif

Reizende

Actief lid
Lijkt me inderdaad total loss, knap iemand die daar nog wat van kan maken! Inderdaad gelukkig dat de mensen er (relatief) goed vanaf zijn gekomen. Beterschap voor ze!

SKODACHAUFFEUR

Actief lid
Ik denk niet dat hij los is maar helaas zien we maar 1 foto van veraf om te kunnen beoordelen.

Gelukkig zijn ze er redelijk vanaf gekomen.

Marcel

ericb

Actief lid
Wally, het is geen collega van je.
Nog twee opnames van dichterbij.

Bijlagen

• 22608-ongelukje  3.jpg
    22608-ongelukje 3.jpg
    71,6 KB · Weergaven: 37

Dey

Actief lid
Wow, zo zie je een O2 niet graag! Gelukkig hebben de inzittende het er redelijk goed vanaf gebracht. Maar ze zijn dus als ik het goed begrijp van de A12 af geduikeld naar beneden door een lading zand op de weg?!

Bovenaan Onderaan