Totaal gereden km's ?

wolra

Lid
Is het ook mogelijk om het totaal aantal gereden km's, vanaf het begin op het scherm te krijgen?
Op de Skoda app staat het wel, ( ik vind wel bij ' car ' wissen kort geleden en vanaf begin, maar wis je dan ook
het totaal aantal gereden km's ?? ) zou ook handig zijn bij servicebeurt, zodat je kan zien hoeveel
km je gereden hebt
 

EdK

Forumguru
Als je je cruise uitzet zou de totale km stand linksonder bij de tellers te zien moeten zijn.
Of als je je contact aan of uit zet dan zie je het ook even voor een bepaalde periode zichtbaar.
Totaal aantal KM in je media scherm heb ik nog nooit gezien of voor elkaar gekregen.....
 

wolra

Lid
Ja klopt, trip afstand zie ik wel, ( als stuurverwarming niet aan staat )
Aan en uitzetten ga ik proberen
 

EdK

Forumguru
Ach en anders vraag je even aan Vicent of die je het uitlegt bij de VW dealer in Koog....:koffie:
 

Canon-Eye

Forumguru
Je ziet de totaalstand waarschijnlijk ook als je de deur opendoet, linksonder tussen de tellers. Als je het contact aanzet, dan blijft het alleen zichtbaar indien de cruisecontrol volledig uitgeschakeld is (zo niet, dan komen daar 3 streepjes te staan verwacht ik).
 

wolra

Lid
Ja ik heb de km- totaalstand nu gezien, komt idd alleen bij uitgeschakelde cruise-control naar voren,
rechts onderin, ipv cruise-control symbool, de totaalstand
 
Bovenaan Onderaan