Tot ziens

cali05

Forumguru
In 2008 heb ik mijn eerste Octavia combi gekocht. Vervolgens ervaringen opgedaan in een Fabia, Citigo en Octavia 3 nadert nu (voorlopig) het einde van het Octavia-tijdperk. Binnenkort stap ik over naar een Passat-combi. Dank voor het vele leesplezier, adviezen en tips. De Citigo blijft nog in ons bezit daarfoor blijf ik nog verbonden met dit forum.
 

RefleCs

Forumguru
Ach je hebt er nog steeds een Skoda naast ;) Maar de Passat is zeker ook een mooie auto. Veel plezier met de Passat!
 

Jese8

Ex-lid
Ben ook niet weg van de Superb.. Erg saai en blijf het een Peugeot kont vinden, weet niet waarom. Passat is well fraai inderdaad.
 

Cordoba

Forumguru
Veel plezier met de Passat, en met de Citigo kun je natuurlijk gewoon de meetings ook nog bijwonen.:D
 

Jese8

Ex-lid
Uhm nou als ik een Superb zie rijden denk ik toch steeds zoals ik bovenstaand zeg, wanneer ik een Passat zie rijden denk ik.. best fraai. Verder bedoel ik er niks mee haha.

Opwindend is het zeker niet, maar moet eerlijk bekennen dat ik dat ook niet bij mn eigen auto meer heb. Tijd voor verandering.
 

Blackokkie2

Forumguru
Ik bedoel meer zoals veel mensen zeggen bah Toyota auris wheheehe saai en dan zelf in een golf rijden, liefst ook nog de allersaaiste mk5. het ging mij niet om lelijk of mooi, de Passat vind ik ook best mooi.
 
Bovenaan Onderaan