Topsnelheid

Status
Niet open voor verdere reacties.
haha ja was wel geweldig maar ja daarna tog Aardig door kunnen rijden of niet red devil :)
maar op de maarsbergseweg tog nog ff de 190 kunnen Aan tikken was wel weer even lekker :)

maar ja ga maar weer is wat doen

gr jeroen
 

Red Devil

Actief lid
haha ja was wel geweldig maar ja daarna tog Aardig door kunnen rijden of niet red devil :)

jah doorrijden wou wel.. kben maar niet verder gegaan dan 160.. ben onderweg nog wel een mobiel flits kastje tegen gekomen, en de auto stond 50 meter verder op achter de bosjes.. maar op dat moment reden we gwoon netjes 120;)
 
haha hoor het alweer het word weer tijd om tog maar weer een stinger in te gaan bouwen :tongue: ik heb er helemaal niet op geled dit keer eigenlijk :)
 

Red Devil

Actief lid
ik houd vaak de berm wel in de gaten, dus vaak zie ik ze wel staan.. en in me tomtom heb ik tegenwoordig ook de traject controle's in staan dus kon ook presies zien wanneer die begon en eindigde;)
me buurman wil mij ook nog steeds een stinger verkopen:tongue: hij heeft er nog 1tje over haha.. iemand interesse misschien?
 
haha chip tuning doet ook al wonder hoor :tongue:
en beetje los trappen dat ding :)
snelle nokkenassen komen er nog in dus ben benieuwt wat die dan
maar standard lopen ze ook al Aardig door hoor valt niet tegen voor een 1.4 16v


mzzl
 

Gieliovd

Forumguru
Als je snelheidsmeter een 10 a 15 % overdrijft dan heb je dat al snel.
Dan rij je in werkelijkheid ongeveer 160, 170 km/u echte kilometers.
De teller wijkt SERIEUS af ja....

140 op de teller bij me is geloof ik net 126 op de GPS.

Ik geloof dat de fabrieksopgave van mijn 101 pk versie net onder de 200 is?

Misschien dat ik in mei tijd kan maken om naar Polen te gaan voor een feest, dan kan ik hem eens goed op zijn flikker geven :)
 

Gieliovd

Forumguru
Dat doe je toch niet, je laat hem gewoon ff goed uit.:D
Dat is misschien wat liever ja :)

Eerst goed warm stoken, dan eens kijken wat hij doet.

Zou hij op Euro98 nog beter lopen met die snelheden? Misschien puur vanwege de hitte van gasverbranding en het gebrek aan "smering".

Verbruik zal lekker zijn op die snelheden. Vorige week 140 met tegenwind ruim 10,3 liter/100 km.
 

van inkel

Forumguru
En in Duitsland ff V-power tanken Ron 100 + of zo, vind ie vast lekker.
Is wel beter bij hoge belastingen en temperaturen.
 

Roel

Lid
De teller wijkt SERIEUS af ja....

140 op de teller bij me is geloof ik net 126 op de GPS.

Ik geloof dat de fabrieksopgave van mijn 101 pk versie net onder de 200 is?

:ot:Volgens fabrieksopgave 186 km/u. Ik heb mijn 101 PK combi precies op de 200 op de teller gehad; zo'n 7,5% afwijking.

Laat maar eens weten hoe snel die van jou heeft gelopen, als je terug bent van Polen.
 

Gieliovd

Forumguru
En in Duitsland ff V-power tanken Ron 100 + of zo, vind ie vast lekker.
Is wel beter bij hoge belastingen en temperaturen.
Zit wat in ja. Puur naar RON te kijken heeft LPG naar ik weet een getal van 102, alleen vanwege de "droge verbranding" maakt het wel degelijk verschil volgens mij.

Wat zal een liter kosten in het buurland?

Ik begon "benzin" te tanken met mijn vorige trip, tot ik RON91 op de zijkant van de machine las :), stoppen, betalen voor 2 liter, weer tanken, weer betalen... die tankbediende zal wel hebben gedacht.. Dumme Holländer.
:ot:Volgens fabrieksopgave 186 km/u. Ik heb mijn 101 PK combi precies op de 200 op de teller gehad; zo'n 7,5% afwijking.
Laat maar eens weten hoe snel die van jou heeft gelopen, als je terug bent van Polen.
Ok, ok... 186! Nouja, dat is dus ruim 200 op de teller ja. Nou ik vind het hard genoeg hoor. Ik vraag me nu wel eens af hoe groot de afwijking op mijn Micra was, waarmee ik 160 heb gereden.

Edit: mijn excuus voor dit offtopic geblaat!!
 
met chip tuning komt je top snelheid ook zo rond de 10% hoger te liggen en als je dan v-power tankt dan haal je wel het meester rendement.
dan zal een 1.4 16v zo rond de 180 a 190 op gps zitten.
 

purk

Senior Member
gieliovd, jij mag rustig BENZIN ron 91 tanken hoor. jou fabia zal er niet heel erg anders van lopen.
 

purk

Senior Member
OOooooo is dat zo, dan zal er wel in het tankklepje 95/98 staan???? dan heb ik niks gezegt!
 

mister9

Actief lid
Weet iemand de topsnelheid van de fabia combi 1.9 tdi. Op papier staat 187, maar weet iemand het op de teller?
Heb zelf 190 aangetikt, maar toen had ik nog wel over. Heeft iemand hier ervaring mee?
 
haha in een gechipte touran van mijn vader loopt die over de 220 heen maar dan is die wel zwaar gechipt.

denk dat een normale 1.9 tdi rond de 195 a 200 op de teller op houd
het is zkr leuk om daar een chip in te doen kan wel een mooie prijs voor je maken ;)

gr jeroen
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan Onderaan