TomTom achtergrond

ppx

Donateur
Wel, euhh, naar analogie van de kentekenhouders mogelijk iets leuks voor diegenen onder ons die met een TomTom Go rondtuffen...

Ik heb twee varianten in miniatuur geplaatst (mocht er iemand een afwijkende variant wensen mbt de tekstlijn...)

Wel opletten: mocht er iemand de bestanden willen in de juiste pixelafmetingen voor TT Go laat dan iets weten dan zet ik ze online voor download! Of het kan natuurlijk ook als bijlage aan een mailbericht worden overgemaakt... voor die paar honderd kB...
 

Bijlagen

  • TT SkodaForum nl.jpg
    TT SkodaForum nl.jpg
    84,9 KB · Weergaven: 56
  • TT Skoda Simply Clever.jpg
    TT Skoda Simply Clever.jpg
    77,4 KB · Weergaven: 50

ppx

Donateur
Your wish is my...

Lettertypes, kleuren en logos :rockon:
Maar "official member" vind ik te officieel klinken.
Gewoon Skodaforum.nl vind ik wel genoeg.

Zoiets in deze stijl? En zeg nu niet dat dit geen snelle service is !!!
 

Bijlagen

  • TT SkodaForum nl 2.jpg
    TT SkodaForum nl 2.jpg
    86,8 KB · Weergaven: 33

ppx

Donateur
Die tomTom wallpaper ziet er ook leuk uit, zoiets moet ik nog voor m'n Navman s70 hebben.

Als jij me weet te zeggen welke pixeldimensies je scherm heeft... (en of het *.jpg of iets anders moet zijn... Photoshop weet daar wel raad mee !)
 

EdK

Forumguru
Dit Logo kun je als opstartscherm voor je tomtom gebruiken moet hem alleen naar een bmp converteren in paint en een kwartslag draaien !!
Gebruik het zelf als opstartscherm voor mijn Garmin Nuvi
 

ppx

Donateur
Wie van de 3

Moeilijke evenwichtsoefening... (als ik iets in deze zin zou moeten kiezen, ging ik voor de derde variant...)
Maar één nadeel aan deze opbouw: de logo's zijn wel héél klein... En dat voor zo'n machtige auto.

Trouwens, Mod: ben ik niet een beetje schuldig aan off-topic gedrag??? Sorry..
 

Bijlagen

  • TT 1 line 1.jpg
    TT 1 line 1.jpg
    64 KB · Weergaven: 26
  • TT 1 line 2.jpg
    TT 1 line 2.jpg
    74,4 KB · Weergaven: 24
  • TT 1 line 3.jpg
    TT 1 line 3.jpg
    67 KB · Weergaven: 21

joergarms

Senior Member
Als jij me weet te zeggen welke pixeldimensies je scherm heeft... (en of het *.jpg of iets anders moet zijn... Photoshop weet daar wel raad mee !)

Ik heb geen idee, heb die navi pas een weekje, weet dus ook nog niet hoe ik het opstartscherm kan veranderen. Staat nu een foto op van één of andere jongedame die al glimlachend uit een auto kijkt.
 

ppx

Donateur
Ik heb geen idee, heb die navi pas een weekje, weet dus ook nog niet hoe ik het opstartscherm kan veranderen. Staat nu een foto op van één of andere jongedame die al glimlachend uit een auto kijkt.

Wel euh, als het niet anders kan wil ik die jongedame ook Photoshoppen :1819:
Aan de ene zijde het Skoda logo en aan de andere het NavMan logo?

Eén voorwaarde: het moet wél vrouwvriendelijk blijven!!!

;)
 

Gieliovd

Forumguru
Dit Logo kun je als opstartscherm voor je tomtom gebruiken moet hem alleen naar een bmp converteren in paint en een kwartslag draaien !!
Gebruik het zelf als opstartscherm voor mijn Garmin Nuvi
Ik zit ff te browsen op mijn telefoon waar het TomTom boot logo staat maar kan nergens iets vinden.

edit: Ah, dat kan dus niet met PDA navigatie (tenminste, niet zo eenvoudig). Ik heb alleen al een semi-legale omweg gevonden.
 

Desperado

Forumguru
Moeilijke evenwichtsoefening... (als ik iets in deze zin zou moeten kiezen, ging ik voor de derde variant...)
Maar één nadeel aan deze opbouw: de logo's zijn wel héél klein... En dat voor zo'n machtige auto.

Trouwens, Mod: ben ik niet een beetje schuldig aan off-topic gedrag??? Sorry..


De derde optie vindt ik het mooiste, maar dan toch bij voorkeur met twee Skoda logos.
Ik vind die TomTom er toch niet echt bijpassen.
En liever een klein logo als geen logo zoals de meeste clubs hebben.
 

ppx

Donateur
De derde optie vindt ik het mooiste, maar dan toch bij voorkeur met twee Skoda logos.
Ik vind die TomTom er toch niet echt bijpassen.
En liever een klein logo als geen logo zoals de meeste clubs hebben.

Wel, zoiets? :923:

ps. vanaf vrijdag 29.02 ek moet je deze reactiesnelheid niet meer van mij verwachten.... want na de middag mag ik mijn O2 gaan halen. En dan kan ik niet anders dan ùùùùùùùùùùùùùùùùùùùren handleidingen lezen, dingen uitproberen, .... , ....
 

Bijlagen

  • TT 1 line 4_300px.jpg
    TT 1 line 4_300px.jpg
    72,9 KB · Weergaven: 27

Gieliovd

Forumguru
Dit Logo kun je als opstartscherm voor je tomtom gebruiken moet hem alleen naar een bmp converteren in paint en een kwartslag draaien !!
Gebruik het zelf als opstartscherm voor mijn Garmin Nuvi
Verdorie, ik krijg het niet voor elkaar. Wil je het met een TomTom op een PDA voor elkaar krijgen moet je de TomTom navigator.exe aanpassen. Dit heb ik dus gedaan, maar dan is hij niet langer correct... iets met certificaten.

Jammer! Had een mooi Skoda logo met een TomTom logo eronder gemaakt...
 

EdK

Forumguru
Verdorie, ik krijg het niet voor elkaar. Wil je het met een TomTom op een PDA voor elkaar krijgen moet je de TomTom navigator.exe aanpassen. Dit heb ik dus gedaan, maar dan is hij niet langer correct... iets met certificaten.

Jammer! Had een mooi Skoda logo met een TomTom logo eronder gemaakt...

zal ff op de schijven zoeken of ik het orgineel nog heb !! Met hoe het te instaleren !!
je hebt een PM !!
 

Gieliovd

Forumguru
Exciter: Sorry voor het OffTopic geblaat eerder... we get carried away.

EDK: Ik heb je PM beantwoord, ik zie het graag tegemoet!!

Nou vind ik het weer best voor vanavond.
 

Desperado

Forumguru
Wel, zoiets? :923:

ps. vanaf vrijdag 29.02 ek moet je deze reactiesnelheid niet meer van mij verwachten.... want na de middag mag ik mijn O2 gaan halen. En dan kan ik niet anders dan ùùùùùùùùùùùùùùùùùùùren handleidingen lezen, dingen uitproberen, .... , ....

Absollut perfect!
ALvast heeeeeeeeeeeeeeeeeeel veel plezier met even lezen en veel uitproberen :winkie:
 

Red Devil

Actief lid
Verdorie, ik krijg het niet voor elkaar. Wil je het met een TomTom op een PDA voor elkaar krijgen moet je de TomTom navigator.exe aanpassen. Dit heb ik dus gedaan, maar dan is hij niet langer correct... iets met certificaten.

Jammer! Had een mooi Skoda logo met een TomTom logo eronder gemaakt...

jah ik heb ook tomtom op de pda, had al gezocht op internet, maar daar hebben ze het over de tomtom one enz, over splash.bmp die je moet wijzigen, ik dacht dat is simpel.. maar nergens geen splash.bmp te vinde:407:
dus ik zal er wel een keertje wat verder in duiken:D en zodra ik iets meer weet, zal ik het hier ook mededele!:xyxthumbs:
en als jij toevallig wat weet hoe je het op de pda moet doen, deel het ook ff met mij;)
 

EdK

Forumguru
jah ik heb ook tomtom op de pda, had al gezocht op internet, maar daar hebben ze het over de tomtom one enz, over splash.bmp die je moet wijzigen, ik dacht dat is simpel.. maar nergens geen splash.bmp te vinde:407:
dus ik zal er wel een keertje wat verder in duiken:D en zodra ik iets meer weet, zal ik het hier ook mededele!:xyxthumbs:
en als jij toevallig wat weet hoe je het op de pda moet doen, deel het ook ff met mij;)

Zal de nieuwsgroepen in de gaten houden voor je en zodra ik wat voorbij zie gaan laat ik het per PM aan je weten !!
Wat dat betreft gaat het met de Garmin stukken makkelijker want elke JPG of Jpeg file is te gebruiken
Je zet hem in de desbetreffende map en start je gps op en selecteerd hem hierna als opstartscherm !! Zo als het eigenlijk hoort !!
 

Gieliovd

Forumguru
Thnx PPX voor de moeite, deze had ik ook al gevonden gisteren en met succes allemaal uitgevoerd!

Resource hacken, bitmap veranderen, saven....

Alleen snapt TomTom de executable niet langer, iets met certificaten. Zal te maken hebben met de filesize die van 2,38 naar 2,22 MB verandert, wellicht.

No solutions people, EdK ook bedankt, maar dat was de methode voor de TomTom GO/One
 
Bovenaan Onderaan