tist
Actief lid
't Ja ik weet niet juist waar het te posten dus doe ik het maar hier.
Kennis zal hier wel voldoende aanwezig zijn he
Is het normaal dat als je stopt, ingedrukte koppeling of gewoon in vrijstand je toerental zo rond de 1000X blijft, om dan af te zakken naar een +/- 870 als je echt tot stilstand bent gekomen?
Verder van zodra je beweegt zonder versnelling te kiezen je toerental omhoog gaat tot +/- 1000x tot je wederom stopt.
En dit fenomeen gebeurd ook als je achteruit bolt zonder versnelling te kiezen, ik vind dit niet normaal, en kan me niet herinneren dat het voordien ooit zo was, ik vind het persoonlijk ook heel onveilig ook.
Als dat zo wel is bij Skoda dan valt het me pas nu op. Je hoort het uiteraard ook.
Kennis zal hier wel voldoende aanwezig zijn he

Is het normaal dat als je stopt, ingedrukte koppeling of gewoon in vrijstand je toerental zo rond de 1000X blijft, om dan af te zakken naar een +/- 870 als je echt tot stilstand bent gekomen?
Verder van zodra je beweegt zonder versnelling te kiezen je toerental omhoog gaat tot +/- 1000x tot je wederom stopt.
En dit fenomeen gebeurd ook als je achteruit bolt zonder versnelling te kiezen, ik vind dit niet normaal, en kan me niet herinneren dat het voordien ooit zo was, ik vind het persoonlijk ook heel onveilig ook.
Als dat zo wel is bij Skoda dan valt het me pas nu op. Je hoort het uiteraard ook.