Toekomstig Yeti-rijder

Nils

Lid
Hallo allemaal,

Sinds vorige week al wat uurtjes op het forum gesurft en al heel veel nuttige informatie opgedaan.
Mijzelf eergisteren aangemeld en nu maar even voorstellen.

Na behoorlijk wat jaren te hebben 'geskelterd' in verschillende classic mini's en de laatste 9 jaar in een Seat Arosa Sport (16V - 100 pk), besloten dat het tijd werd voor een iets grotere auto, met wat meer comfort. Je wordt immers ook een dagje ouder:).
Vorige week donderdag gaan kijken bij een Yeti 1.2 Ambition (Black Magic Mica, 19 mei 2010, 39000 km) en afgelopen dinsdag, na een proefrit, meteen de knoop doorgehakt. Ik hoop 'm aanstaande woensdag op te kunnen halen.
Mede door de pit van mijn huidige auto stond ik wat sceptisch tegenover de 1,2 TSI, maar dat bleek geheel onterecht. Misschien dat de puf er bij hogere snelheiden wel uit is (niet geprobeerd), maar voor mijn gevoel komt de Yeti gewoon heel goed mee.

Op chromen uitlaatstukken en een trekhaak na, is 'mijn' Yeti verder nog helemaal standaard, maar daarmee toch al behoorlijk luxe, in vergelijking tot mijn vorige auto's. Vooral de trekhaak is een aanwinst, omdat verreweg de meeste kilometers, in het weekend, met een mountainbike achterop gemaakt zullen worden.
Waarschijnlijk laat ik nog wel parkeersensoren inbouwen, want die (b)lijken er niet in te zitten.

Nog 5 nachtjes slapen......

Vriendelijke groeten,

Nils

Ridley

Forumguru
Lekker wagentje zo'n Arosa Sport, maar hier ga je zeker geen spijt van krijgen! Geniet vd ruimte om je heen :xyxthumbs:

Je wordt immers ook een dagje ouder
Ik hoop dat je Yeti niet associeert met leeftijd.
Je kan ook zeggen “het heeft even geduurd om een wijze auto te kopen”:grin:

Mooie wagen succes en welkom!:aangenaam:

Nils

Lid
Vandaag was het zo ver en kon ik, om 16.00, uur de Yeti afhalen:laugh:.

Ik kan niet anders zeggen, dan dat ze er bij Skoda Centrum Utrecht een heus feest van proberen te maken en dat ze daar ruimschoots de tijd nemen voor de aflevering. Vrijwel geen knopje, hendeltje of functie blijft onbesproken:xyxthumbs:.

Na ruim een uur, met een vette grijns op het gezicht, de showroom uitgereden.

Morgen maar eens een echte rit maken.

Groeten,

Nils

2012-05-16-136.jpg

2012-05-16-139.jpg

Bovenaan Onderaan