Oude liefde roest niet, als fan van VAG auto´s vandaag op pad voor een leuke familieauto en daily voor de vrouw. Opzoek naar een Superb dus.
Afgelopen weken veelvuldig internet in de gaten gehouden en een selectie gemaakt. Mijn vrouw had een voorkeur voor een rode, en dan weet je als man wat je te doen staat. (vind de kleur zelf uiteraard ook gaaf).
Vanochtend vroeg vertrokken naar Dld om een Superb 2.0tsi 4x4 L&K uit 2018 te bekijken.
Helaas bleek de auto niet helemaal naar wens, gewoon niet netjes genoeg naar mijn smaak.
Op naar het tweede adresje in Nederland en hier geslaagd; mooie auto en nette inruil voor de Golf. Dus hebben we een Superb Combi 1.8tsi DSG Sportline Business uit 2017 gekocht.
Snel een paar specs;
* Red Velvet Metallic met zwarte accenten (grill, spiegels, skirts, dakrails, raamlijsten)
* 19 inch
* Canton
* Navigatie
* Keyless
* Panoramadak
* Bi xenon , LED DRL
* Trekhaak afneembaar
* elektrisch inklapbare spiegels + achterklep
* sportstoelen (leder/alcantara, sportonderstel en sportstuur
* PDC voor/achter + camera
Even een snelle foto van de advertentie;
Plannen; DSG en Motor software van JD engineering stage 1
Afgelopen weken veelvuldig internet in de gaten gehouden en een selectie gemaakt. Mijn vrouw had een voorkeur voor een rode, en dan weet je als man wat je te doen staat. (vind de kleur zelf uiteraard ook gaaf).
Vanochtend vroeg vertrokken naar Dld om een Superb 2.0tsi 4x4 L&K uit 2018 te bekijken.
Helaas bleek de auto niet helemaal naar wens, gewoon niet netjes genoeg naar mijn smaak.
Op naar het tweede adresje in Nederland en hier geslaagd; mooie auto en nette inruil voor de Golf. Dus hebben we een Superb Combi 1.8tsi DSG Sportline Business uit 2017 gekocht.
Snel een paar specs;
* Red Velvet Metallic met zwarte accenten (grill, spiegels, skirts, dakrails, raamlijsten)
* 19 inch
* Canton
* Navigatie
* Keyless
* Panoramadak
* Bi xenon , LED DRL
* Trekhaak afneembaar
* elektrisch inklapbare spiegels + achterklep
* sportstoelen (leder/alcantara, sportonderstel en sportstuur
* PDC voor/achter + camera
Even een snelle foto van de advertentie;

Plannen; DSG en Motor software van JD engineering stage 1