Toch handig zo'n trekhaak

Rosinfield

† In Memoriam
Op de valreep nog een aanrijding tijdens vakantie in Frankrijk. Was verkeerd gereden en wilde achteruit. Golf gti wilde rechts achter mij langs. Zat denk ik al in mijn dode hoek en ik tikte nog net de lijkerachterkant van zijn bumper aan barrels met de trekhaak. Zelf helemaal niets. Alleen wel hogere premie hierna vrees ik

CDK

Forumguru
Hè wat vervelend! Maar misschien heb je een no claim beschermer? Ook geen onderhuidse schade? Met een trekhaak is het wel eens listig om goed waar te nemen namelijk ;)

Rosinfield

† In Memoriam
Nee niets te zien, afgezien van de trekhaak dop. Snelheid was ook erg laag natuurlijk. Geen nc beschermer bij mijn weten. Nou ja, had erger gekund.

CDK

Forumguru
Gelukkig ben je nog in staat om er over te schrijven alhier ;) Het had dus inderdaad vele malen erger kunnen zijn.

Antera

Donateur
Afhankelijk van je noclaim kan eht meevallen.

Ik ken het. laatst ook met achteruit rijden zo het front in van iemand achter mij die ik over het hoofd had gezien. Zijn neus aardig kort. Mijn auto nada. de trekhaak blijft er definitef op

Cordoba

Forumguru
In elk geval geen gezeur over schade bij een al ingeruilde auto. Maar weet je zeker dat het jouw schuld is Rosinfield? Je weet hoe die Fransen parkeren, dus als de wind vat krijgt op zo'n gekraakte bumper, waait ie er zo af. ;)

Je kunt altijd nog kijken of je zelf de kosten van een nieuwe bumper ophoest, en je no-claim behoudt, of dat je de verzekering de kosten laat betalen en eventueel terugvalt in no-claim.

Blackokkie2

Forumguru
Dan heb je een paar opties.
1. de verzekeraar alles laten regelen en maar zien wat ervan komt.
2. de verzekeraar vragen wat je no-claim verlies gaat zijn en hun alles laten regelen en je verlies nemen.
3. zelf een nieuwe bumper voor die gast regelen en samen met een pool die kant opsturen.

Kiezen wat het goedkoopste is voor je.

Bovenaan Onderaan