Tips zoeken uitvoering?

Heeft er iemand nog tips voor het zoeken van een specifieke uitvoering? Ik zoek nu al behoorlijk wat weken op een hele reeks van sites maar ik heb blijkbaar een vrij lastige combi uitgezocht. De prijs speelt natuurlijk ook mee. Ik zoek ook in Duitsland.
En er zijn vast geen cijfers van hoe vaak een bepaald model/uitvoering verkocht is ;)

Captain Hook

Forumguru
220_F_165044010_NCfjJZXp6bziaCERt93CYReh9UKD1pUE.jpg

wellicht zou het helpen als je aangeeft wat je zoekcriteria zijn en waar je al wel gezocht hebt... ;)

Ik zoek via: mobile.de, kleinanzeigen.de, skoda.de, skoda.nl, autotrack, gaspedaal,autoscout24, autotrader, marktplaats, autowereld
En wat ik dan zoek:
1.4 phev Style (zou de meeste opties hebben) vanaf '21 max 120K zilver, grijs of donkerblauw, pano dak, alcantara bekleding en ieder geval met trekgewicht en natuurlijk bij voorkeur trekhaak voorbereid.

Luckei

Lid
Less is more op al die sites is mijn ervaring. Merk nog wel eens dat sommige auto's of niet goed online worden gezet door de verkopende partij of verkeerd worden overgenomen door bv Gaspedaal.

Trekhaak vanaf 21 kan lastig zijn wegens gerommel met trekgewicht op kenteken (lijkt zowel in NL en DE gespeeld te hebben). Dit lijkt vanaf 22 minder een probleem te zijn geworden.

Het blijft toch wat handmatig zoeken tussen de soms warrige garage info...:unsure:

Bovenaan Onderaan