Tips voor trekhaak plaatsen

Wolf75

Senior Member
Iemand tips voor het plaatsen van een trekhaak onder mijn Superb. Ik heb een offerte op gevraagd bij trekhaakcentrum.nl, maar dan kom je in mijn geval bij een Suzuki dealer terecht. Offerte van Skoda dealer moet ik nog krijgen. Iemand andere suggesties?

Wolf75

Senior Member
Thnx @Arie66 ik wist niet dat deze gewoon op de website staat. Ze spreken wel over een afneembare trekhaakset met "trekhaakvoorbereiding".
Hoe weet ik of ik trekhaakvoorbereiding heb?

Arie66

Lid
dat kunnen ze aan je voertuigcode zien dacht ik, maar gewoon even bellen zou ik zeggen.
je kan via de webshop zelfs ook nog een inbouw datum opgeven dacht ik.
succes.

Laatst bewerkt door een moderator:

Wolf75

Senior Member
Ik heb ze al gebeld. Degene die erover ging was even in gesprek. Advies was om een mail te sturen met mijn wensen. Ik zal morgen wel wat terug horen denk ik.

Wolf75

Senior Member
De offerte bij de dealer is €1520,99. Er zou geen voorbereiding liggen voor een trekhaak, daarom is de prijs hoger dan de €1007 van de Skoda webshop. Waarom trekhaakcentrum.nl het wel kan voor €966 is mij een raadsel. Mijn voorkeur gaat naar de dealer, maar met dat prijsverschil wordt het toch het trekhaakcentrum.

Antera

Donateur
contact mij even ik kan je hiermee misschien ook wel helpen voor een mooiere prijs

weet niet of je een afneembare wenst of een vaste , 7 of 13 polig enz

Hieronder me whatsapp

Wolf75

Senior Member
Ik vrees dat Breda wat aan de verre kant is voor mij. Lijkt me niet echt een klusje waar je op kunt wachten. Heb jij een garagebedrijf in Breda?

hemi24

Forumguru
@Wolf75 : neem nou maar even contact op met Mark alias Antera; ik denk dat hij je nog wel eens aangenaam kan verrassen..!

(en hij weet wél hoe je een trekhaak moet plaatsen, zonder dat hij je wagen sloopt…)

Bovenaan Onderaan