Tips voor plaatsen PDA in octo II

octofreak

Actief lid
Ik heb nu een lekkere octo 1 met PDA en TOMTOM. Deze ingebouwd middels een strak hoekplaatje die achter de middenconsole is bevestigd en de bestaande bevestigingen (schroeven) gebruikt. Nu heb ik ( eens skoda altijd skoda?) de octo II besteld met vast audience radio (wel modeljaar 2006 met o.a. software update). Hoe kan ik nu mmijn PDA bevestigen? De middenconsole openen zal nu wel niet zo makkelijk zijn... /forum/images/graemlins/blush.gif

Wie heeft TIPS?? /forum/images/graemlins/laugh.gif <font color="blue"> </font>

Oh ja, het wordt een combi 2.0TDI elegance met Xenon, 16" en nog wat spulletjes... en in Sahara Beige

octofreak

Actief lid
Ha dank je, ik heb al deels een brodit houder, maar nog niet die voor de auto (specifiek). Ik dacht misschien zijn er mooie creatie, maar gelijk heb je, dit is simpel, mooi en doeltreffend.

Karstieman

Forumguru
Zou die houder ook passen als je gebruik maakt van een eigen radio met zo'n inbouw front ? Ik vind het namelijk erg verzorgd uitzien zo !

octofreak

Actief lid
Karstieman,

die houder gaat (denk ik )gewoon passen, omdat Brodit houders levert die zonder enige schroef bevestiging gemonteerd kunnen worden. Brodit maakt gebruikt van de kleine ruimtes tussen de onderdelen en 'schuift' de voet van de houder (plat stuk metaal) als het ware in het dashboard tussen de dashboard delen in. Echter met een eigen inbouw front is het wel even de vraag of de ruimte niet te groot zijn geworden. Op de brodit site kun je de tekeningen en handleiding opvragen hoe de houder in de octo II gemonteerd dient te worden. Misschien kun je hieruit iets afleiden... Succes.

Hoppekee

Nieuw lid
Ik ben zelf ook in afwachting van mijn (lease) O2. Heb ook al eerder een brodit houder in mijn focus gehad. De center mount van Brodit staat ook op mijn verlanglijstje. Maar ben nog aan het twijfelen welke ik zal nemen. De center mount of de angled mount die de PDA op een donker(der)e plek plaatst (beter leesbaar).

Heb al wel een mooie skoda theme gemaakt voor de pocketpc.

IPAQ 2210 – TomTom 3 – Checkpoint(flitspalen)

Bijlagen

• 2678-untitled.JPG
    2678-untitled.JPG
    18,4 KB · Weergaven: 67
@Hoppekee, kan je deze niet ergens online zetten? Ik denk dat er wel enkele liefhebbers te vinden zijn.

nomad

Senior Member
Zo gauw mijn nieuwe Octavia geleverd wordt (komende week) dan zal ik wat plaatjes posten van een Ipaq met Proclip en Brodithouder.

Hoppekee

Nieuw lid
Kun je mij vertellen welke je hebt besteld? De center mount of de angled mount? Ben nog steeds aan het twijfelen. Ik ben even benieuwd of de radio nog goed te bedienen is met de center mount.

nomad

Senior Member
</font><blockquote><font class="small">Citaat:</font><hr />
Kun je mij vertellen welke je hebt besteld? De center mount of de angled mount? Ben nog steeds aan het twijfelen. Ik ben even benieuwd of de radio nog goed te bedienen is met de center mount.

[/ QUOTE ]
Ik heb beide besteld. De PDA komt op de Center mount en mijn telefoon op de angled mount.

nomad

Senior Member
Ga je de PDA ook nog als MP3 speler gebruiken? Ik heb begrepen dat er kabels te krijgen zijn die de PDA op de wisselaar ingang van de radio (Stream) aansluit (via AUX-IN). Dus MP3 vanaf de PDA en evt ook navigatiegeluid.
Kosten dezes: 99 eurie.

[/ QUOTE ]
Ik heb de Audience radio, dus MP3 heb ik niet nodig vanuit de PDA. Wat ik wel wil proberen of ik het geluid vanuit mijn navigatiepakket over de radio kan krijgen. Het zou natuurlijk mooi zijn als de radio bij elke aanwijzing even onderbroken wordt. De PDA kan wel aan de Parrot carkit gekoppled worden, maar dan blijft de verbinding steeds open staan.

En volgens mij moet je deze hebben: http://www.dension4u.de/shop/product_info.php?cPath=83&amp;products_id=592

robke

Nieuw lid
Over een paar weken ontvang ik mijn O2 - Elegance (kan bijna niet wachten).
Wat is de beste plaats om de GPS antenne voor de PDA te monteren?
Is de voorruit warmte werend?

octofreak

Actief lid
IK heb de GPS nu gewoon op het dashboard in een knuffel van de kleine verwerkt. Staat nu een klein beestje op het dashboard en verder zie je niets. Maar de C - D stijl? Hoe laat je de kabel dan lopen Higgy??? Of is het de blauwe tand? /forum/images/graemlins/grin.gif

higgy

Forumguru
Achter bank omhoog, beetje wegfrutten achter bekleding, heel klein stukje kabel zichtbaar.
Ik huldig het principe "het moet er ook nog een keer uitkunnen" /forum/images/graemlins/smile.gif

Hoppekee

Nieuw lid
De voorruit is niet warmtewerend bij VAG produkten. Ik ben nog op wel op zoek naar een goede plaats. Dat zie ik volgende week wel als ik mijn octavia ophaal.

octofreak

Actief lid
Achter bank omhoog, beetje wegfrutten achter bekleding, heel klein stukje kabel zichtbaar.
Ik huldig het principe "het moet er ook nog een keer uitkunnen" /forum/images/graemlins/smile.gif

[/ QUOTE ]

Maar dan dus wel via de middenconsole tussen de voorstoelen door? Dan kan ik me er wel iets bij voorstellen.

Hetzer

Forumguru
De voorruit is niet warmtewerend bij VAG produkten. Ik ben nog op wel op zoek naar een goede plaats. Dat zie ik volgende week wel als ik mijn octavia ophaal.

[/ QUOTE ]

Mijn Standaard Vdo-gps ontvanger zit gewoon rechts achter de voorruit bevestigd (geplaatst bij aflevering door Dealer) dus dit argument over warmtewerende ruiten gaat volgens mij niet op, of heeft mijn dealer het aan het verkeerde eind /forum/images/graemlins/confused.gif

Bovenaan Onderaan