TIP! - DVD spelers in hoofdsteunen voor kleine prijs

Falcon

Donateur
Hi.. ik kwam de onderstaande link tegen. Hier bieden ze 2 hoofdsteunen (dus geen gezaag in de originele) aan, met standalone dvd spelers (1 is ook mogelijk) en afsluitbare rits. Zit ook video/audio input op!

Ik vond het een hele nette aanbieding en je kunt het ook laten inbouwen (al zal dat alleen zijn voor de stroom toevoer)

Kosten SET excl montage: 269,- euro
Kosten ENKELE excl montage: 169,- euro

Kosten montage: 125,- euro

http://www.navaudio.nl/products/2x-...wde-DVD-Speler-%2b-Games-en-afsluit-rits.html

Ps: Geen aandelen ofzo hoor :)
 

Wasmachineman

Forumguru
:945: Hé, dat zijn de mijne. Ik krijg deze in beige!!!
Je vergeet erbij te melden dat er ook een spelletjes computer inzit!? En koptelefoons!
 

Ralph

Lid
Montage in de zin van.... oude hoofdsteun eruit en nieuwe erin en aansluiten via 12V stekker?
Of montage in de zin van.... oude hoofdsteun eruit nieuwe erin inclusief wegwerken en aansluiten 12v kabeltjes?
 

Wasmachineman

Forumguru
12V stekker kun je zelf dus de montage is echt wel draden trekken door stoel en aansluiten op 12V zodat je geen draadjes ziet lopen! Mijn dealer doet het laatste.
 

quorumz

Actief lid
ik heb er zelfs 175 euro voor betaald, maar in mijn superb laat ik de kabel teruglopen via de ingang en loopt er nix door mijn stoel, in de fabia van mijn vrouw moet ik nog kijken
 
Bovenaan Onderaan