fyi: de reactie van Skoda:
Bedankt voor je vraag. Het gebruik van software van een externe partij kan een storing veroorzaken. Om veiligheidsredenen staat Škoda A.S., de beheerder van de app, niet toe dat externe partijen via een app toegang krijgen tot de auto. De toegang tot de auto wordt geblokkeerd, waardoor de Škoda Connect diensten niet werken. Als de storing wordt veroorzaakt door de app van een externe partij, zullen de diensten weer werken nadat de externe software op de juiste manier is verwijderd. Volg hiervoor de volgende twee stappen:
1. Verwijder je auto uit de software van de externe partij.
2. Verander vervolgens het wachtwoord van je Škoda ID, zodat de externe partij geen toegang meer heeft tot je Škoda ID.
Bedankt voor je vraag. Het gebruik van software van een externe partij kan een storing veroorzaken. Om veiligheidsredenen staat Škoda A.S., de beheerder van de app, niet toe dat externe partijen via een app toegang krijgen tot de auto. De toegang tot de auto wordt geblokkeerd, waardoor de Škoda Connect diensten niet werken. Als de storing wordt veroorzaakt door de app van een externe partij, zullen de diensten weer werken nadat de externe software op de juiste manier is verwijderd. Volg hiervoor de volgende twee stappen:
1. Verwijder je auto uit de software van de externe partij.
2. Verander vervolgens het wachtwoord van je Škoda ID, zodat de externe partij geen toegang meer heeft tot je Škoda ID.