Thermostaat huis lekt

Dag allen een vraagje .
Weet iemand wat voor maat pakkingring in de thermostaat huis zit.
Deze lekt bij mij tussen het blok en huis.

Ik kan nergens een specificatie vinden van de maat die er in zit .en de ringen die ik heb passen niet...
 

Tees

Donateur
Grote kans dat dit een specifieke maat voor dit onderdeel is. Als je even je motor(type) post, dan kan ik wel even in ETKA duiken om te zien of ik t onderdeelnummer kan vinden voor je.
 

EdK

Forumguru
En anders met een tube vloeibare pakking aan de gang.
Want zelf een pakking snijden ........ tsja dat is niet voor een ieder weggelegd.
 
Bedankt @Tees , ik heb ondertussen de thermostaat huis eraf gehaald. Blijkt dus een vaste ring in te zitten en niet verwisselbaar..
Ik heb voor nood nu inderdaad een likje vloeibare pakking tussen gedaan . Maar blijft lekken op de naad. Moeren vast is vast gedraaid( ben bang dat ik de draad vernagel)

Ondertussen een nieuwe huis besteld bij ....doc. maar ik ben bang dat deze ook zal lekken . Pppfff ondingen die kunstof ringen...
 

Tees

Donateur
Tsja, tis niet ideaal idd. Al is t voor een auto van 15+ jaar oud ook niet heel gek dat er een keer iets gaat lekken. Zou fijner zijn als alleen de pakking vervangbaar was, maar is vast een (al dan niet economische) reden voor dat t zo gedaan is.
 
Bovenaan Onderaan