The ultimate detailer

Skodako

Senior Member
Een flinke poos geleden oftwel een donkergrijs verleden heb ik zo'n auto detail cursus gevolgd en met sukses afgerond. (Hier kun je toch niet op zakken?)
Ah fijn ik heb toen ook een flex poetsmachine gehad waarmee ik destijds mijn Hyundai bussie ging detailen en wauw daar kreeg ik veel reacties op. Enthousiast als ik altijd ben heb ik de stoute poets schoenen weer aangetrokken en een berg met detail spulletjes besteld als ook een dappie 900 poetsmachine.
Ow ik heb nog met de handjes en poetsdoeken de oude skoda gedetailed en dat lukte ook nog redelijk met de oude megairs flesjes.
Dus binnenkort meer details van mijn nieuwe Skoda poets avontuur.
 

Skodako

Senior Member
Gisteren 2 dozen vol detail spullen ontvangen en dit ga ik zsm even uitproberen en natuurlijk zal ik foto's gaan tonen
 

Skodako

Senior Member
IMG_0922.jpg

Mijn 1e auto detail clean project.
Nog niet helemaal klaar maar alvast een voorproefje. En ja mijn Skoda komt hierna aan de beurt. :maakmegek:
 

Skodako

Senior Member
Stelletje mafklappers zijn jullie ook he :tegek:
Er komen nog verse bandjes onder en de nieuwe wieldoppen liggen al klaar:thumbsup:
 

Skodako

Senior Member
Ik heb idd een Dap 900 v3 :jaja:
Dit projectje heb ik met het 3 stappen Meguiars setje gedaan.
Plastic werk met Poor boys natural look.
Ramen met Dodo juice glass cleaner.
Ontvetten voor de behandeling met Nano ex.
:thumbsup:
IMG_0930.jpg
 
Laatst bewerkt:

Skodako

Senior Member
Vandaag komt er wederom een doosje met clean spullen binnen en ook een mini poetsmachine voor dorpels en velgen.
Grappig detail dat er al vragen kwamen van buurtbewoners of ik hun auto ook wilde doen en wat de prijzen waren. :thumbsup:
 
Bovenaan Onderaan