The happiest man alive!

MusicMacMike

Nieuw lid
Gisteren gloorde de zon boven en in mijn hoofd: met stomheid geslagen en even een paar tellen van de kaart aanschouwde ik daar mijn nieuwe Octy II! Wat een wonderlijk schone mobiel! De eerste kilometers waren vergelijkbaar met de eerste date met een nieuwe vriendin: spannend, vlinderig en euforisch.

Combi Elegance 2.0 FSI Tip, BMP en bijna the whole works. Dames en heren ik heb nog nooit zo blij achter het stuur van iets of iemand gezeten!
En wat lollig als je onderweg een zielgenoot tegenkomt in dezelfde machine die naar je wuift! Cool.

En alle lof aan dealer Lugtstra in Nieuw-Vennep, zij hebben wel door hoe het werkt! Elkaar dingen leren, zij mij de Octy, ik hun de iPod en Dension interface.

Anyway, ik ga rijden!

Aan alle posters hier op de dit forum: dank voor alle info die ik heb kunnen opzuigen! Ik ga proberen nu ook pro aktief mee te doen.

Groet en zon,
MMM.

Hoi, Gefeliciteerd met je nieuwe auto. Mocht je tussen de ritjes door even tijd hebben dan zou ik graag even van je horen op welke plek je de ipod hebt laten inbouwen. /forum/images/graemlins/xyxthumbs.gif

DJNeO

Actief lid
heeey! gefeliciteerd met je octi! t blijft een vette bak... jammer dattie mij te duur is /forum/images/graemlins/407.gif

SkodaMan

Actief lid
Hé MMM,

Jij bent dus ook gevallen voor de 2.0 FSI met Tiptronic. Ik ben er zelf ook helemaal gek van. Ook al is het warm weer en heb je de airco natuurlijk aan, zet ik toch het raam een beetje open om die geweldige roffel te horen bij het accelereren.

Bij fors rijden voel je dat de elektromechanische stuurbekrachtiging straffer wordt en de bak schakelt sportiever. Je kunt dus lekker rustig cruisen maar vlot en sportief rijden. Fantastisch.

rickske

Actief lid
Veel succes met uw octavia.

/forum/images/graemlins/489.gif /forum/images/graemlins/680.gif /forum/images/graemlins/923.gif /forum/images/graemlins/1761.gif /forum/images/graemlins/baby012.gif /forum/images/graemlins/aangenaam.gif /forum/images/graemlins/worshippy.gif

MMM

Lid
</font><blockquote><font class="small">Citaat: MusicMacMike</font><hr />

Groet en zon,
MMM.

[/ QUOTE ]

Gefeliciteerd! Maar uhhh ... MMM ? ... dat was ik toch al?

MusicMacMike

Nieuw lid
Dank voor alle leuke reacties! Het is toch wel een lollig clubje hier!

@buelltje: ik heb de Dension Ice&gt;link plus als kabel versie. De iPod Photo ligt in het handschoenenkastje. Ik wilde de unit uit het zicht houden. Dit betekent wel dat de iPod niet meer te bedienen is en ik aangewezen ben op de funtionaliteit van de Ice&gt;Link interface. En die is niet handig en traag. Ook valt me op dat de iPod niet altijd goed 'mount' en gezien wordt door de Nexus. En zit ook een foutje in de software: het Ice&gt;Link menu wordt maar op een 1/4 van de grootte van het scherm van de iPod weergegeven.

Het wordt trouwens sowieso tijd voor een update voor de Ice&gt;Link Plus of de Nexus. Het is natuurlijk van de gekke dat er geen CD Text of MP3 tags mogelijk zijn. Dat is echt niet meer van deze tijd!

@MMM: MusicMacMike is mijn handle op oa. MacFreak.nl, ik heb hem meegenomen hierheen. Maar soms kort ik 'm af. Ik zal geen acronym meer gebruiken om verwarring te voorkomen.

Groet en zon,
MusicMacMike.

MMM

Lid
</font><blockquote><font class="small">Citaat: MusicMacMike</font><hr />

@MMM: MusicMacMike is mijn handle op oa. MacFreak.nl, ik heb hem meegenomen hierheen. Maar soms kort ik 'm af. Ik zal geen acronym meer gebruiken om verwarring te voorkomen.

[/ QUOTE ]

Geeft niks, was gewoon even verbaasd.

Bovenaan Onderaan