Test SuperB2

LenK

Forumguru
Bovendien is het lijnenspel niet helemaal in balans. Dat komt omdat de daklijn zeer ver is doorgetrokken
I said so :super:
Gaat kopers kosten. Je zit per slot van rekening niet alleen in de auto. Van buiten wil je oog ook wat.
 

TL@

Forumguru
Ik vind enkel die achterkant zo lelijk. Juist het stuk dat ik aan mijn O2 het mooist vind.
 

tim

Lid
Terwijl de andere Skoda's alleen het hoogst noodzakelijke bieden, wordt de bestuurder van deze super-Skoda verwend!

Welke andere Skoda's? De huidige modellen zijn toch allemaal erg compleet in vergelijking met hun duurdere neefjes en nichtjes in hetzelfde segment..
 

___JC___

Forumguru
Nette wagen en veel value for money weer maar ik vind m gewoon niet echt mooi...beetje lomp.
Autorijden blijf emotie he.
 

joergarms

Senior Member
Hier nog een prima testverslag, auto komt er heel goed vanaf. http://www.autozine.nl/text/635.html


[moderatorbreak]Letterlijke quote weggehaald. Het 1:1 quoten wordt door veel sites/tijdschriften niet geaccepteerd en we hebben geen zin in juridisch gedoe. Degene die het artikel wil lezen mag zelf op de link hierboven klikken.[/moderatorbreak]
 

remmie

Lid
Leuk verhaaltje van autozine. Maar dat ze het over scherp geprijsd hebben EN dat hij een fractie kost van zijn concurrenten lijkt me voorbarig omdat de prijzen er niet eens bij staan en vlg mij ook nog niet vrijgegeven zijn...
 

higgy

Forumguru
Niet vrijgegeven nee, maar de range is wel duidelijk: vanaf 30K moet het wel haalbaar zijn.

De S2 combi is tzt. als opvolger van mijn O2 combi toch een heel serieuze kandidaat. En dat ongezien :)
 

rickske

Actief lid
Dit weekend staat er hier ook een test in de krant en hier komt hij ook als zeer goed uit de test met als minpuntjes het klassiek uiterlijk,een onbeschaafde 1.9 tdi (maar ik denk dat de meeste kopers voor de 2.0 tdi gaan) en een vrij harde ophanging.

Er staan ook al enkele richtprijzen (in België) bij het artikel en deze zijn,

1.4 TSI 22590 euro
1.9 TDI 22190 euro

De rest van de prijzen zijn nog niet bekend en de auto zal vanaf september leverbaar zijn.
 
Amai scherpe prijzen, dat zou zelfs goedkoper zijn dan het huidige model??
Als ik de huidige prijs van de 1.9tdi bekijk dan komt die rond de 29.000€...
Heeft er ook iemand ervaring mee als deze ook vroeger dan september bestelbaar is? Of is die echt pas na de lancering in de showroom in september??
Ik moet namelijk ongeveer in augustus een nieuwe leasewagen kiezen, en als het van mij afhangt wordt het de nieuwe superb...
 

rickske

Actief lid
Amai scherpe prijzen, dat zou zelfs goedkoper zijn dan het huidige model??
Als ik de huidige prijs van de 1.9tdi bekijk dan komt die rond de 29.000€...
Heeft er ook iemand ervaring mee als deze ook vroeger dan september bestelbaar is? Of is die echt pas na de lancering in de showroom in september??
Ik moet namelijk ongeveer in augustus een nieuwe leasewagen kiezen, en als het van mij afhangt wordt het de nieuwe superb...

Wel opletten dat dit de Belgische prijzen zijn die ik vermeld in mijn post.
 
Bovenaan Onderaan