Tesla komt met Budget auto

JeSko

Forumguru
Tja wat zegt dat @ertromp ? Ik gok dat VAG zo nog veel meer claims lopen heeft, zeker met hun huidige hybrides/ev's, Tesla is niet perfect, maar de rest is nog slechter en Tesla staat mijlenver voor op concurrerende EV's.
 

ertromp

Forumguru
Ik denk dat een Audi E-Tron zeker beter is dan een Tesla. Dus "mijlenver" vindt ik echt overdreven en niet waar. Ook Porsche heeft natuurlijk een elektrische topper in hun programma waar Tesla jaloers op kan zijn.
 
  • Leuk
Waarderingen: EdK

Captain Hook

Forumguru
Uiteraard krijg je dan de discussie:

Wat is de beste EV-bouwer?

Best voor wie?
Als in de meeste kwalitatieve EV voor je geld?
Het snelst? (kapot)
De klantenservice?
De totale levensduur?
De TCO?
De beste qua aandeelhouders?
De beste qua efficiency qua aandrijving?

Kortom; wat is nou de beste? :pieker:
 

JeSko

Forumguru
@ertromp

De E tron is Shit van de hoogste plank ;) internet is er vergeven van van de misnoegde E tron rijders, die word overigens verkocht als SUV, maar je mag er niet met door het minste slijk rijden of de auto word een kerstboom, dat staat ook op het net/youtube. Mijn broer kent een zelfstandige die zo'n e-tron kocht maar hij kan er niet met naar zijn boerderij rijden.

En ja Porsche, is wel effe andere prijs dan een Tesla.
 

ertromp

Forumguru
Tja je hoort ook zat rijders die hun E Tron top vinden.
Dus om nu nog steeds te roepen dat Tesla de beste EV maakt echt bullshit
 

JeSko

Forumguru
@ertromp

Excuseer je mag wel gewoon beleefd blijven, omdat iemand een andere mening is toegedaan, is dat nog geen automatische bullshit. Tesla is hard aan het werken aan betere auto's qua lakwerk, storingen, panelen die beter aansluiten etc etc, is ook al meermaals op het forum gemeld.

Er zijn zat tevreden Tesla rijders btw, die vind je zelfs hier op ons forum terug.
 

ertromp

Forumguru
Tja die enkele Tesla rijder hier is toch niet het beeld over de hele voorraad lijkt me.
Het www staat helaas vol met terugroepactie's die ook Tesla treffen. Onbeleefd? Misschien direct en duidelijk.
Vind het gewoon overtrokken als je dan met "beste EV" begint
 
  • Leuk
Waarderingen: EdK

JeSko

Forumguru

Heel zeker onbeleefd. Om iemand te beschuldigen van het verkopen van Bullshit, omdat je het er niet eens met bent, ja sorry ik ervaar dat als onbeleefd.

Vind het gewoon overtrokken als je dan met "beste EV" begint

Aangepast.

Er zijn ook zat tevreden Tesla rijders, ik wijs niet op die ene hier op het forum. Maar goed, 8 berichten verder en het is nog geen enkele keer over het artikel zelf gegaan. Dus laat ons dat nu maar doen, anders mag @Peter-036 hier grote kuis komen houden.
 

JeSko

Forumguru
Je mening word zeker gewaardeerd, die mag je geven, ik denk niet dat ik wat anders beweer? Het gaat me om het bullshit gedeelte, dat hoeft niet, doe ik ook niet als ik het oneens ben met iemand.
 

SuperBeeb

Forumguru
Als bij een dure X of S de wielen en bumpers er al afvallen, ben ik benieuwd wat een budget Tesla voor verrassingen in petto heeft :D
En de naam: gelet op de huidige modelnamen gok ik op M-F :deuk::deuk:
 

ertromp

Forumguru
En dan hopelijk ook nog een keer de overige zaken aan de auto op orde en wie weet komt dan het predikaat beste EV in zicht
 

MarcoO2

Forumguru
Tesla is niet perfect, maar de rest is nog slechter en Tesla staat mijlenver voor op concurrerende EV's.
Dan heb je toch ff niet opgelet hoor Jesko. Je noemt als voorbeeld de E-trons, maar er zijn heel wat EV’s die veel minder problemen geven dan de tesla en deze-tron.

tesla is by far niet de beste, en al helemaal niet als je de prijs in ogenschouw neemt.
 

leon-cupra

Forumguru
Waar zijn de mannen hier op het forum van de cijfers wanneer je ze nodig hebt :banghead:
Nog niets anders gelezen dan eigen veronderstellingen :nono:

:D:D
 

EdK

Forumguru
De E tron is Shit van de hoogste plank ;) internet is er vergeven van van de misnoegde E tron rijders
|Tsja dat SHIT hoeft ook niet, is ook onbeleefd en stinkt ook nog !!

Maar onze directeur heeft ook een E tron en rijd op werk ook gewoon het terrein op in klei en modder.
Maar de wagen komt alleen in garage voor zijn onderhoud en verder probleemloos
En alleen de kleur ( groen ) heeft wat van de kerstboom mee...

Dus tsja vind je opmerking wel weer ergggg kort door de bocht in deze....

En de Bulshit discussie............ denk dat je er een andere lading aangeeft dan dat wij in nederland er aan geven.....:pieker::koffie:
 
Bovenaan Onderaan