Terugkerend lid - Jeroen met een niet standaard superb.

Hallo na een jaartje weg geweest te zijn ben ik terug met mijn skoda superb. Mijn naam is Jeroen en ik rij dus een superb sportline uit 2018. Recentelijk is de auto herkeurd met een nieuwe motor. Dit is een 2.5tfsi uit een rs3 van 2019. insta is superb_vrs3 waar veel plaatjes en de history van het project te vinden is. En het project is nu ongeveer halverwege. Er liggen al meer onderdelen die er binnenkort opkomen. Het doel is hoge 700pk tegen het eind van het jaar.

Zal straks even wat fotos hier uploaden.

Groeten
 

EdK

Forumguru
Moet je ze ff verkleinen !
mail ze naar jezelf, dan heb je in algemeen de optie om de foto's te verkleinen
Neem je de optie van 70%verkleinen en dan komen ze per mail stuk kleiner aan en kun je ze wel plaatsen.:pieker:
 
Moet je ze ff verkleinen !
mail ze naar jezelf, dan heb je in algemeen de optie om de foto's te verkleinen
Neem je de optie van 70%verkleinen en dan komen ze per mail stuk kleiner aan en kun je ze wel plaatsen.:pieker:
Is me iets teveel werk om wat fotos te uploaden man. Ik kan ze in originele grote wel uploaded naar media maar die media kan ik hier dan niet linken? Beetje vreemd denk ik ;)

Sta je ook in Assen op 9 okt?
Ja als de auto op dat moment niet op de brug staat voor de vermogensupgrades wel ja.
 

eriktv

Forumguru
Welkom! Als je via het veld waar je berichten in plaatst "afbeelding toevoegen" gebruikt dan lukt deze wel. Veel makkelijker dan via "media". Via je telefoon kun je vaak makkelijk foto's comprimeren. Zou doodzonde als er geen foto's van deze geweldige auto op het forum komen :thumbsup::thumbsup::thumbsup:
 

Tees

Donateur
700 pk in een Sup, indrukwekkend. Styling is niet helemaal mijn stijl, maar wel mooi dat het good ol' Skoda-groen er lekker in terugkomt, dat kan ik dan weer wel waarderen
 
Die inderdaad!

700 pk in een Sup, indrukwekkend. Styling is niet helemaal mijn stijl, maar wel mooi dat het good ol' Skoda-groen er lekker in terugkomt, dat kan ik dan weer wel waarderen
Dat is het doel. waarschijnlijk komen we iets hoger uit. En de stijl is inderdaad een smaak dingetje en heeft ook redenen. Mijn auto pakt nu lekker wat belangstelling. Zitten een aantal eastereggs in de wrap. En het is een wrap dus over een jaartje of 2 weer lekker veranderen. Ook is zo opvallen fijn want in een stock witte superb wil niemand met je racen ;) Nu krijg ik die aandacht wel in positieve zin!

Eeeeej Jeroen !;)
Gave wagen
eyoooo ;)
 

Fmoon

Forumguru
Denk dat de sfeer en meningen hier hetzelfde zijn als een jaar geleden, waarom de terugkeer? Uiteraard welkom ik ben er blij mee, mooi project hoor.
 

SuperBeeb

Forumguru
Ben zelf (net als Tees denk ik) wat meer voor de sleeper-look, maar top idee om dit blok in een Superb te hangen (kwam ook een Yeti RS3 tegen bij t zoeken).
Ik heb de VW tegenhanger, maar dan met een 'magere' standaard 280 pk, en zelfs geen R-line, op 17". Suffe leasebak-look dus :sleep:. Past meer bij mij.
Denk dat mn zoons (16 en 20) eerder voor jouw looks zouden kiezen :D.
 
Ben zelf (net als Tees denk ik) wat meer voor de sleeper-look, maar top idee om dit blok in een Superb te hangen (kwam ook een Yeti RS3 tegen bij t zoeken).
Ik heb de VW tegenhanger, maar dan met een 'magere' standaard 280 pk, en zelfs geen R-line, op 17". Suffe leasebak-look dus :sleep:. Past meer bij mij.
Denk dat mn zoons (16 en 20) eerder voor jouw looks zouden kiezen :D.
Er zijn tussen de 5 en 10 skodas met dit blok. Dikste is de octavia van AGPmotorsports(check hun youtube eens!) En 2 yetis en nog een superb in duitsland.

Ik heb lang genoeg als sleeper rond gereden. Maar meeste supercars proberen het dan niet eens als je naast ze rijd. Vind ik veel te saai. Ik wil juist dat mensen mij uitdagen ;) Daarom straks ook overdreven luid. Daarna kan de wrap er wel weer af ;) Beetje aandacht vind ik wel fijn. Anders had ik die swap ook niet gedaan.
 
Bovenaan Onderaan