Terug van weggeweest

Leyam

Lid
Terug van weggeweest met nogmaals een Fabia!

In het verleden ben ik hier ook wel op het forum geweest met mijn eerste eigen auto, een Fabia MK1. Een 1.4 MPI.

De auto van de hand gedaan jaren geleden, waarna ik een paar jaar wat anders heb gehad. Echter nu sinds vorige week weer in het bezit van de sleutels voor weer een Fabia! Voelt als thuiskomen!

Foto!
Ik ben nog even aan het uitzoeken hoe ik nog een paar foto's krijg toegevoegd.

In het kort de uitvoering nog even en de verschillende gadgets/opties (in het kort, ik mis ongetwijfeld nog wat dingen):

Full LED koplampen
Zwarte 16" wielen
Pano dak
Nav, smartlink
Stoelverwarming
 
Laatst bewerkt:

Leyam

Lid
Ik kijk er ongetwijfeld finaal overheen maar als iemand mij kan uitleggen hoe ik meer als 1 foto toevoeg houd ik me graag aanbevolen!
 

Canon-Eye

Forumguru
Klik op "Bijlagen", blader naar de genwesnte foto's toe envoeg ze toe, naar keuze als volledige afbeelding of als miniatuur.
Je kunt tussen 2 foto's ook tekst invoegen, of een lege regel,, dan blijven ze los van elkaar.

Tip: liefst niet al te grote bestanden plaatsen, want niet iedereen beschikt al over snel (breedband) internet. Via een adsl-verbinding kan het laden van zo'n foto anders tergend lang duren. 180 Dpi (met een langste zijde van 800 of 900 pixels) is voor beeldschermgebruik fijn genoeg!
 

Leyam

Lid
Langzaam maar zeker druppelen er wat meer foto's binnen.


Hartstikke bedankt!

Klik op "Bijlagen", blader naar de genwesnte foto's toe envoeg ze toe, naar keuze als volledige afbeelding of als miniatuur.
Je kunt tussen 2 foto's ook tekst invoegen, of een lege regel,, dan blijven ze los van elkaar.

Tip: liefst niet al te grote bestanden plaatsen, want niet iedereen beschikt al over snel (breedband) internet. Via een adsl-verbinding kan het laden van zo'n foto anders tergend lang duren. 180 Dpi (met een langste zijde van 800 of 900 pixels) is voor beeldschermgebruik fijn genoeg!

Mijn dank is groot!
 
Laatst bewerkt:
Bovenaan Onderaan