Terug van weg geweest....

In 2011 heb ik een mooie nieuwe Superb Combi aangeschaft (1.6TDI Amb, BNL, Leer, Luxon etc. etc.). Hierin heb ik met veel plezier gereden tot aan begin 2013. Aangezien ik een bedrijfsauto ter beschikking kreeg, heb ik deze met tegenzin verkocht (en de grootste afschrijving meegepakt).
Echter het bloed kruipt toch waar het niet gaan kan en ik ben weer terug naar zelfstandigheid en een 'eigen' auto. Wat moest het gaan worden:een V70 (vind mijn vrouw erg mooi) of een Superb? Keuze was uiteindelijk voor mij niet zo moeilijk na mijn positieve eerdere ervaring met de Superb.
Deze keer geen nieuwe (de grootste afschrijving laat ik deze keer aan een ander over) maar een gebruikte.

Per vandaag (12 maart 2014) ben ik dus weer Skoda Superb rijder. Wat is het geworden? Een SII 1.8TSI Elegance Businessline DSG. Alle opties zitter er op (alleen geen pano-dak aangezien ik deze toch nooit gebruik was dit voor mij dus niet van belang). Bouwjaar is 2011 en er staan 60K kilometers op de teller. Kleur is zilver en er zitten mooie 18" Luxon onder.

Vanaf nu zal ik dus weer vaak het forum afstruinen (misschien wel niet veel schrijven maar wel veel lezen)

upload_2014-3-12_14-15-24.png

CDK

Forumguru
Welcome back! Mooie Superb hoor, en die 1.8 is een heerlijke machine! Veel plezier er mee.

CDK

Forumguru
Bovenaan Onderaan