Telkens opnieuw aanmelden Skoda ID

Jeej

Lid
Dag skoda fans!

Ik heb sinds onlangs het vervelende probleem dat telkens wanneer ik de wagen start als hoofdgebruiker, ik me steeds weer moet aanmelden met mn Skoda ID.

Toch wel best vervelend want ik wil niet elke keer m'n email en pass in zitten geven. En het was ih begin niet zo.

Iemand dit probleem ook gehad of hier raad met weet?
 

Bijlagen

  • 20210604_154149.jpg
    20210604_154149.jpg
    1,9 MB · Weergaven: 52

mmarkvoort

Actief lid
Ik hoef me bij het starten nooit aan te melden maar ik krijg dit scherm wel altijd na het uitzetten van het contact.

Je krijgt dan die melding over het niet vergeten van je mobiele telefoon en als ik die dan weg klik omdat ik nog even van USB stick naar radio wil wisselen oid krijg ik eerst deze melding van aanmelden te zien.
Je moet echt tig schermen weg klikken om dan op het homescherm of in het menu te komen.
 

jongetje

Forumguru
Heb ik ook gehad. Ik heb het account verwijderd uit de auto en app. en opnieuw gekoppeld en sinds toen was het ok.
 
  • Leuk
Waarderingen: Jeej

fanSkoda-VW

Donateur
In de Scala wordt mijn pincode niet onthouden.
Men zou hier naar kijken. En ik denk dat ze dat wel gedaan hebben: gekeken. Maar het niet opgelost.

Grrrrrrr..... Groetjes
 

SNARFB

Senior Member
Kan ook te maken hebben met het feit dat de Skoda-servers offline zijn. Heb dit ook een week lang gehad. Gebeld met Skoda en toen bleek dat er in DLD een probleem was.
 
Bovenaan Onderaan