Telefoonhouder

peterrapid

Forumguru
Ik vind het niet mis en op zich wel handig, mocht je er eentje bestellen Bram, mag je eentje extra bestellen voor mij, ik doe mee.
 

Joske

Forumguru
oh en on-topic, zo een ding kleef ik van zijn leven niet op mijn dashboard.. wat een gedrocht, had het al zien passeren op den afhaalchinees (ik heb dat appje ook staan en scroll regelmatig eens door de nieuwe spullen) maar ik vind het meer iets voor deze auto:

attachment.php


:deuk: :deuk: :deuk:
 

valderrama

Senior Member
Ik ben ook nog zoekende naar een mooie/eenvoudige houder voor mijn iPhone. Ik steek hem nu nog elke keer in de telefoonhouder die je krijgt die in de bekerhouder past maar dat is niet bruikbaar voor als je even snel wat wilt zien. Eigenlijk maak ik ook totaal geen gebruik van de phonebox. Omdat ik een iphone6 heb past deze niet met kabel (om via USB te verbinden om gebruik te maken van CarPlay) in de phonebox.
 

blauwkeut

Forumguru
Kijk eens bij Brodit - ik blijf dat persoonlijk de beste houders vinden... Autospecifiek en toestelspecifiek, dus perfecte pasvorm en vooral: het zit allemaal stevig vast. En zeker de passieve houders zijn niet enorm duur.
 
  • Leuk
Waarderingen: Ed13
Bovenaan Onderaan