Telefoon: Voice

EdOII

Nieuw lid
Hallo,

Ik kan voor mijn telefoon als deze op rsap zit een nummer een voice command geven, maar hoe kan ik daar na zorgen dat het nummer gebeld wordt er mee? Ik kan dat niet terug vinden. Of moet het op mijn telefoon zelf aan staan?

Octavia_II

Actief lid
Meestal moet je op de telefoon een knop bedienen welke de voice functie aktiveert.

Of je de voice funktie, via bluetooth, door een knop in de auto te bedienen kunt aktiveren, betwijfel ik....

Groet,

Charlie

hemi24

Forumguru
Hallo,

Ik kan voor mijn telefoon als deze op rsap zit een nummer een voice command geven, maar hoe kan ik daar na zorgen dat het nummer gebeld wordt er mee? Ik kan dat niet terug vinden. Of moet het op mijn telefoon zelf aan staan?

Ik zou "CALL" roepen... (volgens handleiding CALLS)

hemi24

Forumguru
En als je het even niet meer weet roep je "HELP" of "LONG DIALOG" en luister je eens even wat het systeem allemaal zo te bieden heeft.

Blijft jammer dat Nederlands geen instelbare taal is binnen het systeem...

EdOII

Nieuw lid
Ah dat ga ik morgen in de file proberen. Ik heb hem op engels staan, ik hou niet van nederlandse systemen :-).

Thanks

Knop voice command indrukken,....wacht op deuntje;

Roep- "Dial name"
(in short dialog mode hoor je een piep als "ze" het heeft begrepen, anders zegt ze "The name please?")
Roep- "pietje puk".
Would you like to call "pietje puk"?
Roep- "Yes".
"The number is being dialed".

Klaar!

Dial number kan ook, je kan daarna gewoon de nummers achter elkaar opnoemen.
Eindig vervolgens met "call, of dial"

Groeten Frank

hemi24

Forumguru
Moet je natuurlijk wel namen in het systeem hebben opgeslagen...

Eenvoudigste vind ik nog altijd het zoeken via het scherm van de columbus EN via het maxidot de recente oproepen.

Bovenaan Onderaan