Telefoon verwijderen

Goedemorgen

Hoe kan ik een telefoon verwijderen die is aangemeld via bleutooth ?
Wellicht heel simpel maar ik zie het even niet .
 

hemi24

Forumguru
Dan kun je deze (opgeslagen verbinding) alsnog verwijderen...
Onder "gekoppelde apparaten" als ik het goed heb.
 

EdK

Forumguru
in je amunsen of columbus ga je naar telefoon
daar kies je voor instellingen
Dan ergens in die lijst moet je verder zoeken
Ben dat onlangs eens tegengekomen toen ik in de file wat aan t spelen was met alle instellingen....
Trouwens zeer ontspannend en je baalt dat de file opeens oplost....
 

EdK

Forumguru
Hoeveel mensen hebben er hun handleiding op nagelezen hoe het moet?
En toch is het een combinatie van rtfm en doen.
Je kunt nog zoveel keer de manual lazen maar dat wil nog steeds niet zeggen dat je het dan weet.
Heb in de wachtperiode op men Fabia die manual meerdere malen zitten door te lezen, maar toen ik dan eindelijk de wagen had en dacht dat ik alles wist en waar ik moest wezen heb ik uiteindelijk de manual er toch weer bijgepakt en in de wagen gaan zitten en weer alles aan doornemen geweest.
En dan nog moet ik zo af en toe toch weer ff de manual erbij pakken als ik iets wil uitzoeken.
En als je dan nog eens linker handen hebt zoals velen hier verkondigen, dan begrijp ik best dat ze er dan nog niet uitkomen...
Iemand wat uitleggen en een goede manual schrijven is echt een VAK apart
 

Cordoba

Forumguru
Probleem is dat er soms minder logische keuzes in de menu's gemaakt zijn, en het zijn wel heel veel bladzijden. Ik geloof dat de handleiding voor mijn Fabia iets van 280 pagina's beslaat en dan is er ook nog een aparte handleiding voor het gemonteerde infotainment systeem. Voeg daar nog bij dat ongeveer de helft van de handleiding bestaat uit hoe je de verschillende open deuren intrapt, en het is wel duidelijk dat niet iedereen direct weet hoe alles werkt. Of eigenlijk er is niemand die het allemaal weet, maar met wat geluk weet je de zaken die nuttig zijn voor jezelf. Als je bijvoorbeeld nooit kleine kinderen vervoerd is het niet zo van belang dat je weet hoe je de passagiersairbag uitschakelt, of hoe je de kindersloten op de achterportieren activeert.
 

Alexander68

Senior Member
kijk daar heb ik wat aan :) moet ik straks dus ook gaan doen, oude telefoons verwijderen.

Vandaag dus een nieuwe skoda (occasion ) opgehaald een fabia 3 cappucino beige ) edition versie. Dus mijn profiel foto klopt niet meer... die gaan we binnenkort eens updaten :)
 
Bovenaan Onderaan