Telefoon unit voor Columbus

Kampie

Lid
Goedenavond, mijn O2 had bij aankoop een parrot handsfree unit. Deze is, denk ik, overleden, want doet niets meer.

Nu kan ik op mijn Columbus kennelijk een telefoon unit aansluiten, gezien mijn 'phone knop' op de radio. Nu is mijn vraag: kan iemand mij vertellen wat er allemaal moet gebeuren om zo'n unit geïnstalleerd te krijgen, wie dat kan doen en wat het gaat kosten?

Alvast bedankt voor het meedenken.
 

Kampie

Lid
Technisch verhaal voor mij. Maar dank. Misschien via ali express unit kopen en door vakbedrijf laten inbouwen...

Bedankt voor de antwoorden.
 

Bakkertje

Forumguru
Niet zo negatief over de Chinese vrienden hè @EdK ;)

Die modules zijn ook origineel, maar zijn niet de allerlaatste en uitgebreide types. Daarentegen wel weer met een plug en play kabel set..
 

Bakkertje

Forumguru
Maar die verkopen vast geen bluetooth modules @EdK :maakmegek:

Even om @Kampie toch wat verder te helpen, persoonlijk zou ik geen 250 euro uitgeven aan een telefoonfunctie voor de Columbus maar dan eerder de hele unit vervangen door een meer recent apparaat.
De diefstalgevoeligheid is volgens mij wel redelijk voorbij, maar er zijn prima alternatieven inclusief bluetooth.

Andere opties zijn nog een dension gateway heb je er ook meteen 2 usb poorten bij:
https://www.bol.com/nl/p/rns-510-bl...VY7XtCh2zCwmtEAQYASABEgKrJvD_BwE&gclsrc=aw.ds
 
Bovenaan Onderaan