Tegen beter weten in.... Octavia RS gekocht!

Zo, na een jaartje in mijn O2 ambiente rondgereden te hebben, ben ik toch wel officeel om wat Skoda betreft.

(zie http://www.skodaforum.nl/board/showthread.php?9098-Hallo-daar )

Mijn huidige O2 is een prima auto, niets mis mee, maar ook niet echt bijzonder, en in m'n hart blijf ik die puber die over gti -tjes droomt.

Nu had mijn huidige O2 wat problemen, die inmiddels wel opgelost zijn, maar wel met een stevige rekening als gevolg.

Nu stond er bij mijn dealer toevallig een hele mooie 2006 RS, en omdat ik er al eens verlekkerd naar had staan kijken, kon er wel een aardige deal gemaakt worden mbt inruil, en de openstaande rekening.

Dus, volkomen onverwachts, maar zeker wel gewenst, rij ik vanaf morgen in een prachtige Octavia RS hatchback :D

Daarbij zal ik naar alle waarschijnlijkheid ook wat meer op dit forum rond hangen, omdat ik toch wel van plan ben de RS nog wat extra "op te leuken" iets wat ik met m'n huidige wagen toch niet echt de moeite vond.
IMG_0439.jpg
Brandje

maarten2xrs

Senior Member
ik rij nu ook sinds een jaar een blauwe octavia rs 2006, en nog steeds elke dag tot alle tevredenheid. trouwens wat voor kleur heb jij. nou veel plezier er mee en veilige kilometers.

ertromp

Forumguru
Geweldige auto lijkt me dat zo'n RS.
Wat wil je opleuken? Carrosserie of motorisch tunen?

Qua uiterlijk vind ik em precies goed, hooguit nog 18" eronder. Verder ga ik me verdiepen in de chip tuning, en een blow-off klep op de turbo, en uit eindelijk een columbus (of iets wat er op lijkt) in het dashboard

maarten2xrs

Senior Member
ik heb de auto laten tunen bij jd van 200 naar 250 pk, aanrader. ook een dumpvalve er op laten zetten en een k.m filter, elke keer weer feest met schakelen.

ik heb de auto laten tunen bij jd van 200 naar 250 pk, aanrader. ook een dumpvalve er op laten zetten en een k.m filter, elke keer weer feest met schakelen.

JD? heb je een website voor me? en inderdaad K&N was ik nog vergeten, die moet er ook in, al was het alleen maar voor de heerlijke BROOooooom :)

Hetzer

Forumguru
ik zou persoonlijk toch echt voor JD gaan, van het andere bedrijf heb ik nog nooit gehoord.

ik heb het genoegen gehad in diverse door jd getunde wagens te rijden (mijn rs is daar ook getuned)
het is echt iedere euro waard

een k&n filter doet op het geluid na niet zo heel veel

heb je al eens gedacht om je grille ipv zilver/chrome in de wagenkleur te spuiten?

H

hsinke02

Hoi Brandje, dat van Tunex in 's Heerenberg is inderdaad goedkoop en tot nu toe bij mij goed. Ik heb de auto (Superb 1.8T 2006) daar 3 jaar geleden laten tunen en ben zeer tevreden.

een k&n filter doet op het geluid na niet zo heel veel

heb je al eens gedacht om je grille ipv zilver/chrome in de wagenkleur te spuiten?

Ja zeker. speel inderdaad met de gedachte om een logoloze grille erop te zetten, en de chromen rand blauw te laaten spuiten, vraag me alleen af of de kleur het zelfde wordt (4 jaar oude lak ten opzichte van nieuwe)

@hsinke02 goed te horen

een goede spuiter krijgt dat zeker wel er bij
ik heb zelf een zwarte rs en moet zeggen vind hem veel mooier met mn grille in wagenkleur ziet er veel sportiever uit
nu ben ik ook echt geen fan van chrome op een auto

Bovenaan Onderaan