Tablethouder icm "dynamic" stoelen Octavia III

Goedemorgen,

Binnenkort, hopelijk net voor de vakantie, krijg ik mijn Octavia geleverd en nu ben ik op zoek naar een tablethouder voor de kinderen. Probleem is echter dat ik het dynamicpakket erbij heb. Tot nu toe levert elke zoektocht alleen modellen op die je aan de hoofdsteunbeugels kunt vastmaken, deze heb ik dus niet.

Jullie ervaring of toevallig eens een oplossing hiervoor voorbij zien komen?
 

RaceVrs

Banned
Yup ken het probleem. Heb een RS en dus geen spijltjes meer om mijn schermen te monteren. Heb ze nu laten inbouwen en alles meteen laten wegwerken.
 

lugolux78

Forumguru
Dan wordt het lastig...
Je zou kunnen kijken of je een extra lap kan laten naaien op de "hoofdsteun" dat heb ik bij mijn dynamic stoelen laten doen (echter met leer achteraf)

full
 

lugolux78

Forumguru
Nou nee, als ie strak omheen is niet, maar het zier er gewoon niet uit.
En ik gebruik de hoofdsteun op lange ritten nog wel en dan heb je in ieder geval geen last van loshangende bandjes...
 

jfk104

Actief lid
of je koopt een achterwaartsgerichte kinderstoel (mits ze die leeftijd nog hebben)

Ik stel het probleem nog 2 jaar uit ;)

stoel.JPG
 

Tafkah

Forumguru
Precies de reden waarom ik toch weer voor een Superb gekozen heb.. die ruimte eh... zelfs al heb je het niet direct nodig .. :cheer:
 

SkodaOct

Nieuw lid
Heeft iemand met het panorama dak wel eens geprobeerd ipads middels zuignap op te hangen? Werkt misschien ook icm de dynamic stoelen.
 
  • Leuk
Waarderingen: CDK
Bovenaan Onderaan