Taal instellen display

N

nosmanav

heb een skoda yeti expedition 1.2 tsi gekocht maar heb een vraag over het instellen van de taal, als dat al mogelijk is. Taal van het display is in het Duits en ik krijg het niet gewijzigd. Hoe kun je de taal veranderen?

ik heb deze vraag al eerder gevonden op dit forum maar de oplossing werkt niet voor mij, namelijk instellen via het multimedia systeem, want dat heb ik niet.
 

EdK

Forumguru
Met VCDS is het alleen mogelijk !
En voor de Yeti is het nog niet in NL in te stellen, wel in engels...
Dus even zoeken hier naar iemand met VAGCOM / VCDS kabel die het wil doen
Woon je in buurt van Breda dan kan ik je @Antera aanraden.

Ps: stel je even voor in "meet en greet " dit stellen de actieve leden hier zeer op prijs !
 

hemi24

Forumguru
Afhankelijk van het bouwjaar zou je het scherm tussen de klokken (maxidot) ook op Nederlands in moeten kunnen stellen; even tussen de instellingen kijken...
 

EdK

Forumguru
1e serie aan de ronde koplampen te zien. Kan het ook daarmee?
NEE, zoals gezegd !!
Engels is waarschijnlijk nog een mogelijkheid, al waren er uitvoeringen waar dat ook niet was in te stellen

Maar NL was bij mijn Yeti van 1e serie ook niet mogelijk....
 

EdK

Forumguru
@hemi24 dan hoop ik dat de uitvoering van TS er één is vanaf 2012....
Al is mijn beleving dat het pas begon vanaf dat de ronde koplampen verdwenen...
 

hemi24

Forumguru
Ronde koplampen verdwenen eind 2013, dus er is een kans aanwezig... :jaja:

Edit : net even gezocht, maar voor zover ik kon vinden is de Expedition alleen in ‘10 en ‘11 leverbaar geweest, dus dat zou de mogelijkheid om Nederlands als taal te selecteren vrijwel zeker uitsluiten!
 
Laatst bewerkt:

Antera

Donateur
Mocht je een menu hebben in je FIS kan het zelf ingesteld worden zo niet moet het met VCDS gedaan worden en zoals ik nu kan beoordelen moet deze TS-er langs iemand met VCDS
 

Frup

Forumguru
Bij die van mij (2010) kan de taal van het multifunctionele display via de instellingen worden gewijzigd.
Pagina 26 van het instructieboekje. Maar Nederlands zit er niet bij (niet in mijn auto i.i.g.).
 
Bovenaan Onderaan