Amundsen Synchronisatie Outlook exchange contacten Iphone

Beste mede gebruikers,
Heb in mijn skoda Karoq een Amundsen met 8" navigatie zitten, wat perfect doet wat hij moet doen.
Alleen een dingetje krijg ik en de garage niet opgelost, is het fatsoenlijk synchroniseren met mijn telefoonboek.............hij krijgt er namelijk maar de helft van de contacten in.
Ik synchroniseer met telefoonboek zakelijk via MS Outlook Exchange en dit zullen er een 250 zijn, waardoor er bij ieder contact veel extra informatie komt te staan (zoals functie, adres. e-mail, ect). Volgens de dealer telt het telefoonboek iedere extra regel mee als geheugen plaatsen, en loopt daardoor de navigatie vol met als resultaat dat ik maar de helft kan synchroniseren in de auto.

Dus als ik een contact synchroniseer met bijv. 1.naam, 2.bedrijf, 3.e-mail, 4.mobielnummer, 5.zakelijk nummer........ziet de navigatie deze als 5 geheugen plaatsen tellen, en heb ik eigen maar 2000/5 = 400 contacten die ik kwijt kan. Heeft iemand een vergelijkbaar probleem, en hou hebben jullie dit opgelost ?
In de auto zou naam en vast / mobiel nummer voldoen om te synchroniseren..........maar hij synchroniseert alles van de contacten wat de problemen geeft.\
Heeft iemand hier mogelijk een oplossing voor in combinatie met een IPhone ?
 

Okki

Donateur
In elk geval synchroniseert hij als je WhatsApp hebt, ook de nummers van de Whatsapp contacten.
Onhandig, want per persoon heb je er dan 2 dezelfde mobiele nummers instaan.

Rest van oplossing voor het probleem is mij onbekend.

Overigens, het wordt op prijs gesteld als je je eerst even voorstelt in het Meet en Greet topic alvorens los te branden met een vraag. Wel zo netjes...
 
Bovenaan Onderaan