SWRC in beslissende fase in Frankrijk

Hetzer

Forumguru
SWRC in beslissende fase in Frankrijk

2qta7fn.jpg

De vraag wie het SWRC dit seizoen gaat winnen wordt zeer binnenkort beantwoord, de Rally van Frankrijk is de voorlaatste van dit seizoen en hier zou de beslissing kunnen vallen. De ambities voor het Red Bull Skoda Team zijn hoog voor deze 7e ronde van het SWRC, de huidig leiders van het SWRC, Juho Hanninen met Mikko Markkula gaan er hard voor strijden hun voorsprong te behouden. Ook het andere Red Bull Skoda Team, met Herman Gassner Jr aan het stuur, zullen gaan vechten voor een top resultaat.

Hanninen: “De Rally van Frankrijk is een ware uitdaging voor me, we zijn super gefocust om een goed resultaat neer te zetten om zoveel mogelijk punten voor het kampioenschap binnen te halen. Ieder punt telt dit jaar, dit volgens ons is dat de juiste strategie. Het is een lastige, onvoorspelbare rally, vooral wanneer het parcours nat en modderig is.”

Gassner Jr: “Het is de eerste keer dat ik meedoe in Frankrijk in een Fabia S2000, vorig jaar heb ik hier al gereden, in een andere auto en voor een ander team. Het parcour is vergelijkbaar met de Deutschland Rally en als alles goed gaat is een top resultaat haalbaar.”

Red Bull Skoda

guitar_billy

Senior Member
mooie foto's altijd bij die rally's.

trouwens, wat een kleine buitenspiegels (niet dat ze ze vaak nodig hebben)
ik kan het hier niet goed zien, maar zou zo een rally auto geen binnenspiegel hebben?

Hetzer

Forumguru
Zit geen binnespiegel in, het interieur is sowieso erg basis, alleen het broodnodige, zoals te zien op deze foto's van de Fabia s2000 van Freddy Loix

ix9n3p.jpg

20kwtx0.jpg

2ywwwzn.jpg

foto's ; Michel Goudappel

Hetzer

Forumguru
had ik dit jaar al voorgesteld!!, de rally van Ieper is leuk om heen te gaan, daar ga ik ook elk jaar heen, is altijd in de maand juni, en het is daar altijd echt een Skoda feestje!!!!!!!!!!!!!!!

Bovenaan Onderaan