Swing en USB muziek aansluiting

Gerke

Forumguru
Ik denk dat dat best meevalt, is net zoveel werk als dat ding waar je naar vroeg inbouwen ;)

Ik heb in het verleden ook dat soort zaken via ebay gehad, het werkte, maar daar was dan ook alles mee gezegd, heb nu de MDI, en dat werkt zoals het behoort te werken ;)

Stanislav

Nieuw lid
Maar in de algemeen - volgens documentatie kan Swing wel een CD changer bedienen, maar de vraag is - is CDC interface van Swing compatibel met vorige apparaten en welk soort connector heeft Swing op achterkant voor koppeling met CDC?

Wimus

Actief lid
Effe in de garage geweest, Swing heeft 12 polige stekker.
Orginele MDI kost 186 Euri ex BTW, Ex interface kabel en ex inbouw :1884:
dan maar de niet originele van Ebay bestellen
Ik houd jullie op de hoogte of het werkt.

Wimus

Actief lid
nee, is me echt te duur, voor dat geld kan ik heel wat cd's branden.
Was alleen makkelijk geweest als het via een USB stick had gegaan.
Maar dat is het nadeel van een voorraad auto, daar zit niet alles op wat je zou willen bestellen.

EdK

Forumguru
ach nadeel van een voorraadauto ?
Anders had je een Columbus erbij besteld, maar dan was deze weer binnen 3 maanden gestolen geweest.
En als je de prijs neemt van de kabel en over de tijd dat je het gebruikt en dus het gemak en genot wat je ervan hebt dan kan het ook weer goedkoop uitvallen

haggard

Senior Member
Voor €489,- heb je een DVD/MP3/DivX/Xvid/CD/Radio/BT-carkit/USB/SD... De Eonon E1053. Ik heb 'm zelf ook en bevalt prima. Klik op de link naar navishop.nl. De radio is special voor de O2 en past daarom dus ook zonder aanpassing van het frame in een O2.

edit: Oeps... zie dat het niet voor een O2 is, maar voor een Yeti...

Bovenaan Onderaan