Suspension Master App

JeSko

Forumguru
Voor de geïnteresseerden, zowel verkrijgbaar in de Apple store als de Android Play store, de gratis app Suspension Master.

Je kan hiermee

- foto's uploaden van je auto of andere auto's

- velgen kiezen ( wel beperkte keuze in de App )

- de auto verlagen ( of verhogen :fool: ) en het resultaat opslaan.

Was effe zoeken maar uiteindelijk werkt het goed, neem een foto vanaf de zijkant van de wagen, uploaden, selecteer de minimum hoogte van de auto waarop je wilt zakken, zorg ervoor dat deze lijn recht van onderzijde band naar onderzijde band loopt, in de volgende stap omtrek je met de cirkels de wielen, zorg dat deze zorgvuldig omcirkeld zijn. Volgende stap, verlagen, je kan hem sportief lager leggen, of op de straatstenen leggen, voor elk wat wils. Handige app om eens te kijken hoe die verlaging er op je eigen auto kan uitzien.

Voorbeelden die ik gemaakt heb. Kies best een neutrale achtergrond, deze beweegt namelijk mee met de auto, het is ook maar om een indruk te krijgen van de auto met verlaging, niet om te Photoshopen, dat kan niet iedereen, dit wel :D

2021-08-04__11.05.58.jpeg

Voor

Screenshot_20210804-110651_Gallery.jpg

Na


2021-08-04__11.07.35.jpeg


App icoontje

Screenshot_20210804-111149_One UI Home.jpg

Veel plezier:thumbsup:
 
Laatst bewerkt:

Kanerr

Forumguru
Wel grappig gevonden!

Als je een wat gangbaar model auto hebt, kan je ook kijken op fitment industries website, daar staan duizenden zo niet miljoenen foto's op van autos met alle specs van verlaging en velgen.
 

JeSko

Forumguru
Inderdaad Fitment industries kende ik van YT, ook leuke videos. Staan zo'n 45.000 auto's op in de gallerij zie ik (12 per pagina x 3714 pagina's) met wiel en ophanging specs. Lijkt me wel doorgaans Amerikaanse markt, dus een Skoda ga je er niet snel tussen vinden.
 
Bovenaan Onderaan