Superskoda (gezamenlijk bestellen)

MacManiac78

Forumguru
Ik wil ook wel enkele zaken bestellen.

Ik kan alleen de bestelnummers ervan niet vinden.
Ik wil graag het bagageopbergsysteem voor de Fabia Combi, de wegdraaibare haken en de kapjes/netjes die geplaatst moeten worden om van de uitsparingen achter de achterwielen bakjes moeten maken.
Ook de wintergrille lijkt me wel wat, maar de complete versie (onder en boven) is er nog niet voor de Facelift.
 

Hetzer

Forumguru
Hoeveel gegadigde hebben we nu weer voor een Superskoda bestelling?. ik kan ook wel iets gebruiken ;)
 

turboturbo

Forumguru
Let op: verzendkosten zijn niet altijd zo hoog. Bij kleine spulletjes maar een paar euro (5, 8 of 10, zeker als het via 'National Airmail' afgehandeld kan worden ipv een koeriersdienst 'GLS'). Echter heb je een groot artikel dan begint het meteen met bij 20 euro. En dat bedrag loopt vervolgens nauwelijks of niet op, als je meerdere items bestelt.

Gezamenlijk bestellen heeft alleen nut/zin als er meerdere personen zijn die per item, per individuele bestelling 20 euro kwijt zouden zijn. Combineer je bijv. 3 van zulke bestellingen, dan zit je ipv van 60,- totaal op bijv. 22,- euro verzendkosten. Tel daar dan nog 2 x 6,75 voor doorverzenden binnen NL bij op, zit je op 36,- euro. Delen door 3 personen = 12 euro.
Winst van 8,- p.p. :super:
En die winst kan nog oplopen, als je kijkt naar mijn post #35.

Is even iets meer 'werk' qua afspreken/mailen etc. en pakketjes doorsturen, voor de 'organisator'. Maar is zeker de moeite waard, en zo leer je mekaar ook nog eens kennen :)
Ik vond het leuk om te doen.
 
Bovenaan Onderaan