Superb wint test van A4 en Passat

sitechris

Donateur
Vandaag las ik in de AutoBild een test tussen de Audi A4, VW Passat en Skoda Superb (alledrie de 1.8 TSI). Winnaar van de test, de Superb. Hij was ruimer, beter uitgerust. Tov de Passat scoorde de Superb met betere materialen en afwerking, tov de Audi met prijs en comfort. De Superb werd in artikel de hemel in geprezen, scoorde eigenlijk op alles goed. Alleen design vonden ze zo-zo.

Samenvatting van artikel verschijnt ongetwijfeld binnenkort op www.autobild.de
 

Michel

Forumguru
En design blijft gelukkig een kwestie van smaak. Ik vind de Superb II wel te pruimen.
 

EdK

Forumguru
Eerlijk gezegd verbaasd mij dit niets, en weet wel bijna zeker dat hij in meerdere bladen straks als winnaar in vergelijkings test er als winnaar uit zal komen !!
 
>en weet wel bijna zeker dat hij in meerdere bladen straks als winnaar in vergelijkings >test er als winnaar uit zal komen !!

Yep, net als de Roomster. En wat kopen we daar uiteindelijk voor ? Helaas...
 

sitechris

Donateur
De Roomster heeft last van zijn controversiele design als je het mij vraagt. Daar zal de Superb minder last van hebben. De Superb zal denk ik geen verkooptopper worden (imago telt natuurlijk in die klasse), maar hij zal het beter gaan doen dan zijn voorganger. a) omdat het een geweldig goede auto is b) prijs-kwaliteit c) imago van Skoda is rap aan het verbeteren, dus de drempel om Skoda te rijden wordt steeds lager.
 

elcocheSKODA

Actief lid
Vandaag ook de test gelezen.
Superb komt er goed uit, prijs qualiteit klopt.

Alleen nog het imago probleem (voor wie daarmee zit :-))
 
Bovenaan Onderaan