Superb, vrijdag ophalen!!!

fransie10

Nieuw lid
Hallo mede Skoda liefhebbers,

Aanstaande vrijdag word ik dan de gelukkige bezitter van een Skoda Superb.
Het is de attractive business uitvoering met xenon, navigatie en 17 inch velgen.
Zie er erg naar uit ondanks dat het een moetje is van de baas.
Gelukkig wel een extra gekregen in de vorm van een electrisch schuif/kantel dak.
Het word een zwarte wat ik zelf de mooiste kleur vind voor zo'n grote auto.
Mijn bevindingen zullen jullie snel lezen op deze site.

Met vriendelijke volg de Skoda rijder groeten,

Frans

higgy

Forumguru
Feli alvast. Zwart is de enige echte mooie kleur ;)

Je mocht van de baas niet wachten op de Superb 2 ?

Fabia

† In Memoriam
Gefeliciteerd met je SuperB, je zal je super voelen. Ben benieuwd naar de foto's.

fransie10

Nieuw lid
Bedankt voor je felicitatie,

Helaas mocht ik niet wachten nee.
Moet wel zeggen dat ik de nieuwe voorkant TOP vind, echter de nieuwe achterkant te Renault achtig, HELAAS.

cvegreen

Forumguru
Proficiat met je SuperB , je zult er zeker superBlij mee zijn .
Die van mij is ook zwart , vind het ook het mooiste kleur die er is , maar als ik hem nieuw had gekocht , dan was het zeker geen zwarte geweest, maar een zilver grijze .

Hallo mede Skoda liefhebbers,

Aanstaande vrijdag word ik dan de gelukkige bezitter van een Skoda Superb.
Het is de attractive business uitvoering met xenon, navigatie en 17 inch velgen.
Zie er erg naar uit ondanks dat het een moetje is van de baas.
Gelukkig wel een extra gekregen in de vorm van een electrisch schuif/kantel dak.
Het word een zwarte wat ik zelf de mooiste kleur vind voor zo'n grote auto.
Mijn bevindingen zullen jullie snel lezen op deze site.

Met vriendelijke volg de Skoda rijder groeten,

Frans

Hé Fransie10, heb je al plaatjes?

Fabia

† In Memoriam
Gisteren bij Vepreda nog ff gezeten in een SuperB. Het is echt een hele mooie sjieke auto.

joergarms

Senior Member
en en, bevalt ie?? Kan me niet voorstellen dat zo'n auto niet bevalt, heerlijke grote wagen!!
Veel plezier ermee, en wie weet een keer tot ziens op één van de meetings.
Ps. we willen wel wat fotootjes...............
ciao

Gieliovd

Forumguru
Super! Show some pics!

Leuke: vorige week op mijn werk stonden we ff buiten. Ik zeg, zo dat is ook een leuke Skoda he!

Collega: huh, welke? Nou die zwarte hier... Huh.... bedoel je die mercedes?

Nee, die Skoda hier voor je neus!

Collega: eromheen lopen, nee dat is toch een mercedes??

:D

cvegreen

Forumguru
Ik hoor ook nog vaak , een skoda ? Zo precies van "zo'n oostblokkertje van mijn voeten ?" Ik ja een skoda , maar dat is eigenlijk een budget polo hoor , dan bekijken ze je of ze hebben het horen donderen in Keulen. Wel leuk die reaktie's die je dan krijgt als ze het dan over hun hart kunnen krijgen om eens naar je bolide (waar je apetrots op bent) komen kijken , je ziet ze van de ene verbazing in de andere vallen. Dat maakt het skoda rijden nog leuker vind ik .

higgy

Forumguru
Ik vergis me zelf ook nog wel eens als ik een C-klasse combi (vorige model) langs zie komen. Lijkt erg veel op een O2 combi van achteren.

cvegreen

Forumguru
He' Hallo,

Hoe upload ik plaatjes????

MVG, Frans

Waar wil je je plaatjes zetten? Indien je ze in je bekijk je wagen in de linkerkolom bij je nick zetten , kan je ze gewoon opladen van je HD. Ze mogen wel niet te groot zijn. Met eender wel fotobewerkingsprogramma kan je dit wel verkleinen. Indien je ze gewoon in een bericht wil posten . Dan heb je nood aan een fotoalbum. Je kan er zo een paar gratis op het net vinden . Ikzelf werk met http://smg.photobucket.com/ en nog eentje die gratis is is http://imageshack.us/ . Daar laad je je foto's op en kan je dan bij photobucket is dat de onderste link onder je foto rechts klikken kopieren en hier dan in een tekstbericht gewoon plakken.

joergarms

Senior Member
Je kan de foto's ook in je bericht op deze site plaatsen door ze te uploaden.
Dat staat onder het gedeelte waar je de tekst typt.
Verder kun je bij je profiel en dan garage geloof ik ook foto's neerzetten, succes, want ik ben wel benieuwd!!!

Bovenaan Onderaan