Superb verkozen tot gezinswagen van het jaar

Topic in 'Superb II' gestart door santo, 19-12-2008.

1. santo

santo Lid

2. Rolle

Rolle Actief lid

En ik heb online meegestemd op de superb

3. Jozef

Jozef Lid

Over slechts 18 weken:407:kan ik dit zelf beooordelen! Nog maar heel even wachten dus... Gezien de prijzen die deze auto zo links en rechts verzameld is deze auto zeker geen verkeerde keuze!!

4. santo

santo Lid

5. bert

bert Lid

02-01-2009 wordt de mijne geleverd. Zal dan de ervaring opdoen. Ik ga er nog steeds vanuit dat ik de juiste keuze gemaakt heb gezien alle reviews.

6. octofreak

octofreak Actief lid

Ze kunnen dadelijk in Tsjechie nog een prijzenkast gaan aanschaffen!:1761:

7. Jozef

Jozef Lid

Het is dan geen prijs, maar in het blad autobild is de octavia combi als winnaar van een vergelijkende test tussen zes auto`s uitgeroepen. Deze wist auto`s als de focus, golf, astra en 308 achter zich te laten. Wel een kritische noot is dat de skoda niet langer als voordelige auto kan worden bestempeld. (als ik dit goed heb vertaald vanuit m`n uiterst gebrekkig duits..) Staat toch ook goed in de kast zo`n test! :xyxthumbs:

8. sitechris

sitechris Forumguru Donateur

klopt, de Octi was net zo duur als de Golf. De Golf V variant (het was niet de VI) won het op het kostenonderdeel. De octi won de totaaltest nipt, vooral vanwege de ruimte. Op http://www.autobild.de vind je de test in het kort.

Deel deze pagina