Superb S3 digitaal scherm valt uit

Vorige week plots had ik geen digitaal scherm meer (voor de aanduiding van oa snelheid) in mijn wagen. Ben gestopt , de motor stil gelegd en opnieuw gestart...weer niks. Verder gereden en s'anderendaags opnieuw gestart en toen was alles terug in orde. Heb met de dealer contact gehad en die zei dat je dit niet kan uitzetten. Moet nu afwachten als hij het nog eens doet. Superb sedan s3 van 03/2018 met 20000 km. Nog iemand dit ervaren?
 

Smeeuwis

Donateur
Bedoel je het digitale dashboard (Virtual cockpit) of de Maxi Dot tussen twee klassieke tellers in? In het laatste geval herken ik dit niet, geen last van gehad in mijn vorige O3. In het eerste geval herken ik het wel, mijn digitale dash is één keer heel kortstondig uitgevallen, ging haast meteen ook weer aan dus ik had niet eens kans om te reageren. Is daarna niet meer voorgekomen dus ik heb er geen aandacht meer aan besteed. Dealer kon geen storing uitlezen begrijp ik? Het digitale dashboard kan inderdaad niet uit, terecht ook anders zou je geen snelheidsmeter meer hebben en die is verplicht :-).
 

gio92

Lid
Hier oor exact hetzelfde met de Golf variant gehad. Op 4 jaar tijd een keer of 7/8. Echter altijd weer naar een herstart v/d auto terug beschikbaar dus nooit echt aandacht aan gegeven. Met de Superb nog niet meegemaakt
 

jefpeeters

Nieuw lid
Ik heb dit deze week ook voor gehad. Skoda Superb van 2017. Mijn maxi was gitzwart bij starten wagen. Herstart leverde niks op. Pas daags nadien terug volledig digitaal scherm te zien. Hopelijk valt dit niet opnieuw voor, maar vrees er een beetje voor. Iemand bij wie dit meermaals voorvalt?
 
Bovenaan Onderaan