Superb & Me

Shabba

Forumguru
Goedemiddag,

Vandaag heb ik mijn 1e Superb Combi opgehaald.
image.jpeg
image.jpeg
Gebruikte wagen met 122.000km op de teller. Het betreft de 1.6TDI in de uitvoering Ambition Businessline Greenline. Bouwjaar 2012. Hij stikt van de opties, geleverd op nieuwe winterbandjes maar zodra het kan gaan de Luxon 18" velgen eronder. Deze wachten in het schuurtje.
image.jpeg

Hiervoor had ik een Skoda Fabia Combi van 10-2015. Met een 3e telg op komst toch maar de wissel gedaan.

Ik zal eea nalezen maar 1e project wordt het vervangen van de dagrijverl. door Led. (En verichting in de spiegels,de kofferbak, achterlichten, mistlampen).

Oja....kale kont!:thumbsup:
image.jpeg

Laatst bewerkt:

Taffy

Forumguru
Mooie auto, top. Wat betreft het 'om-ledden' is op dit forum voldoende info te vinden.
Succes..

bobbl

Forumguru
Mooie SuperB, en mooie zomervelgen!
Veel plezier met je nieuwe ride, maar dat gaat zeker lukken!

kansberg

Forumguru
@Shabba : Maar....eerst ontdekken hoe alles functioneert en werkt, misschien nog wat led links en rechts ;) Tegen die tijd is het mooie weer aangebroken en kun je je uitleven op de cosmetica :D Eind maart heb ik een lang weekend en hoop dan ook de Superb en de 107 flink onder handen te nemen, hopen dat de weergoden meewerken :arghh:

En ja, die kleur...Super!

Shabba

Forumguru
Thanks allemaal!!! Eerste 450km zijn een feit...rijd echt geweldig! Geen centje pijn en gecombineerd verbruik 1:18. En dat is van stapvoets tot heel stuk 180 op a6...dus valt mij allezins mee voor zo een grote bak.
1 "dingetje" ontdekt...icm mijn zonnebril zie ik op de zij ruiten een soort van bubbeltjes plastic look waas. Heel grappig alleen met de zonnebril..zou dat de warmte werendheid zijn? Of gewoon een slecht weggepoetste waslaag??

Trouwens veel gelezen over de 1.6TDI maar komt prima mee...tis geen stoplicht racer maar assertieve rijstijl gaat prima met deze motor..

Bovenaan Onderaan