SuperB III achterportier slotmechanisme functioneerd niet altijd

Hallo,

Van mijn SuperB III combi uit 2016 funtioneerd het slotmechanisme van het linker achterportier soms niet.

Het portier van buitenaf openen is niet altijd mogelijk, van binnen uit functioneerd hij wel altijd.

Heeft iemand dezelfde storing al eens gehad, of een idee waar het aan zou kunnen liggen?
 

Antera

Donateur
Dit klinkt al een defect deurslot of misschien bekabeling. Zou het even na laten zien alvorens je deur helemaal niet meer open kan
 

Tom D

Actief lid
Ik heb ongeveer hetzelfde met mijn O3 uit 2016: als ik uitstap bij stilstand en draaiende motor (tijdens het rijden nog nooit geprobeerd:maakmegek:) dan ontgrendelt de automatische vergrendeling alle portieren incl. de achterklep. Nu al een paar keer meegemaakt dat de achterklep niet wordt ontgrendeld. Teruglopen naar mijn dash en 1 x drukken op de knop voor vergrendeling lost het dan op. Bij harde regen echter geen feest.

Maak ik me er druk om: nee hoor, over een week stap ik over in een hagelnieuwe Sup met dsg en veel toeters en bellen:thumbsup:
 

Antera

Donateur
@Tom D Dat de klep niet ontgrendel met het uitstappen is redelijk normaal zover ik weet als de motor uit is heb je daar geen last van
 
Bovenaan Onderaan