Superb II Stationwagen / Combi

elcocheSKODA

Actief lid
Er komen steeds meer shops van hoe de stationwagon / combi eruit gaat zien.
Hier enige voorbeelden:

Autobild
52144083_cc1b25c490.jpg


Shulte
Skoda_future_MotorAuthority_001.jpg


Autozeitung.de
102301_450.jpg

102305_450.jpg


Ben benieuwd hoe straks de combi in het echt zal uitzien.
 
Mooi mooi. Binnen een jaar of tien misschien de vervanger van mijn O2 als er dan al geen Superb III is.
 

nemo

Senior Member
Vind de niet-combi mooier. Die dakrails halen heel zijn voorkomen door de modder!
 

Tallguy

Forumguru
Golf station kont qua achterlichten...die lopen ook zover door aan de zijkant.

2070226.002.1M.jpg

bron: worldcarfans.com
 

EdK

Forumguru
Leuk die reactie's weer op shops !!
Totdat de orginele foto's weer getoond gaan worden , en dan is ie toch weer top en mooi !!

Ik wacht geduldig op de orginele foto's voor ik een mening opper over de SuberB2 station , maar heb er een goed gevoel over dat t een kaskraker gaat worden als deze lager in prijs is dan de Passat !
 

JeeWee

Actief lid
Vind de niet-combi mooier. Die dakrails halen heel zijn voorkomen door de modder!

Die zullen optioneel vast verwijderd kunnen worden. Alhoewel ik mijn eerste meters in 'mijn' Skoda nog moet gaan maken begin ik alvast met sparen voor de Superb combi. Wat is die dik, man!
 

higgy

Forumguru
Staat 'ie toch maar als scoop vandaag in de nieuwe AutoWeek!
Vanwege copyright scan ik hem niet (en raad anderen ook aan dat niet te doen) alvorens hij gewoon als definitief model te vinden is op het net. En ik kon hem nog niet vinden...
 

EdK

Forumguru
Staat 'ie toch maar als scoop vandaag in de nieuwe AutoWeek!
Vanwege copyright scan ik hem niet (en raad anderen ook aan dat niet te doen) alvorens hij gewoon als definitief model te vinden is op het net. En ik kon hem nog niet vinden...

Ja en ongelooflijk mooie bak al is t me kleur niet !!
Hij mag van mij morgen al komen !!
 

van inkel

Forumguru
Als de nieuwe O3 me niet bevalt, kan ik tenminste altijd nog een S2 combi bestellen over 43 maanden.:1761:
 
'k kwam net deze tegen, dus ik dacht plaats hem maar even....

33717_800x600x75.jpg


9080403.014.1L.jpg


Kom net nog iets leuks tegen, niet dat deze echt is maargoed hij ziet er wel erg gaaf uit...

14.jpg2..jpg
 

EdK

Forumguru
in beide kleuren is het een plaatje en als die dakhandvaten eraf zijn is het helemaal top !!

Hij mag van mij heel erg gauw in de showroom komen te staan zodat ik tijdens een servicebeurt bij de dealer even lekker kan kwijlen !! Ja ja ik zal een slabber omdoen !!!
 

Vacaro

Senior Member
Ik vind die Skoda Octaureg beter dan het origineel van VW, laat die dus maar komen en betaalbaar. Dan blijf ik zeeekeeeer Skoda rijden. Dat is echt mijn ding....
 

AsK2

Lid
Is dit de tegenhanger van de Tiguan en de Q5?

Mooie auto, mocht het "echt worden" dan slaat ie geen slecht figuur tegenover de tehenwoordige mode-wagens als de Q5 en Tiguan!!

En zeg nou zelf, is die Superb combi nou niet prachtig? Heb je de Mondeo wel eens gezien van dichtbij? Veel bling bling en goedkope rommel. Bovendien is en blijft het een Ford. Rij-eigenschappen oke maar degelijkheid en betrouwbaarheid een vraagteken. Persoonlijk vind ik de nieuwe Mondeo niet om aan te zien.
Misschien komt het omdat ik wat Italiaans bloed door mijn aderen heb stromen. Ik weet het niet, maar ik heb niets met die nieuwe Mondeo en ook niets met die nieuwe Opel Vectra.
En dan hoor ik iemand denken, wat is je mening dan over die Alfa 159.
Prachtig om te zien, zeker, maar weinig bagageruimte en misschien toch onbetrouwbaar.
Vroeger had ik ooit een Lancia Beta HPE met alles erop en eraan. Die reed als een speer, waanzinnig gewoon. Alleen brak er van alles af en had je bij het opendraaien van het raam opeens de handel in je hand. Misschien is in die tijd, hoe mooi ik sommige Italiaanse wagens ook vind, mijn huiverigheid voor bepaalde auto's onstaan.
 
Bovenaan Onderaan