Superb cross!!

s-line

Forumguru
Wat foto,s gevonden op skodacommunity.de, superb cross.
Wat vinden jullie er van, zou deze nog hoger op zijn poten staan als een gewone?
gr.michiel
image_c482cc3a956ba038b4c3eae950506f21.jpg image_ce2824a00ae53eb922b9992f3b5a2664.jpg
 
Classiek de ronde mistlampjes in de voorbumper. Vraag me alleen af hoe het dan zit met de dagrijverlichting. Normaal zitten in de units de "dag" en mistlampen in één. Dat lijkt hier wat anders. Zou haast betekenen dat je geen "dag" verlichting hebt. Dat zou ik zelf zonde vinden omdat ik het wel zo veilig vind en je niet altijd je volle lampen aan hoeft te doen.

Verder is de gril wat apart geworden. Zelf ben ik niet zo van het kunststof gebeuren rond de auto. Een beetje hoog op de poten met veel plastic, het uiterlijk wordt er niet beter op. Maar goed dat is natuurlijk een mening.
 

SweetRevenge

Actief lid
Ik vind het niet bij de auto passen. De A6 Allroad of de XC70 vind ik persoonlijk ook niks.
Op kleinere auto's vind ik het dan weer wel leuk staan.
 

andrehj

Forumguru
Classiek de ronde mistlampjes in de voorbumper. Vraag me alleen af hoe het dan zit met de dagrijverlichting. Normaal zitten in de units de "dag" en mistlampen in één. Dat lijkt hier wat anders. Zou haast betekenen dat je geen "dag" verlichting hebt.
Dat kan niet, want dagrijverlichting is vanaf februari 2011 verplicht voor nieuw toegelaten auto's. Dus alle auto's die nu nieuw in de EU uitkomen hebben dagrijverlichting. Het is alleen even de vraag hoe ze het hier hebben opgelost.
Ik weet al twee mogelijkheden:
1. In een gecombineerd lampje met de mistlampen (Hella verkoopt dat ook in een after-markte setje). Peertje lijkt dan een beetje op een H4 peertje, met twee gloeidraden, eentje voor de mistlamp en eentje voor de dagrijlamp.
2. Net als bij VW, waarvan vele types rondrijden met gedimde grootlichten als dagrijlampen (of is dat ook een aparte gloeidraad?).
 

michelover

Forumguru
Net zo mislukt als bv een A6 Allroad en al die andere soortgelijke auto's van de verschillende merken.
Als je off-road wil rijden koop je een Land/Range Rover of zoals hier onder ook al gezegd een tractor.
Toegevoegde waarde van al dat plastic is nul , zonde van de mooie auto.
 

hemi24

Forumguru
Hé, dat kon wel eens dezelfde Fabia RS Combi zijn, waar ik tijdens mijn vakantie in de Harz (Dld) naast geparkeerd stond!
 
Bovenaan Onderaan