Superb Combi wint van nieuwe Passat!

japeco

Nieuw lid
Iemand de nieuwe Auto Review (nl) gelezen? S2C 2.0crtdi sdg vergeleken met Toyota Avensis, Mazda 6 en de NIEUWE Passat 2.0tdi dsg en... wie wint?? Jaja, de Superb! Heb ik er toch goed aangedaan om niet te wachten op de Passat en mij eens flink uit te leven op de optielijst van de Superb:1819:
 

Roel

Lid
Ik kijk hier niet echt meer van op.

De nieuwe Passat is zeker geen verkeerde auto, maar tov de Superb veel te duur.
Ik stap nog elke dag met een glimlach in mijn mooi S2C!!!:rockon:
 

sitechris

Donateur
idd, de Passat is nog steeds aan de prijs. Design van nieuwe Passat vind ik imo ook niet bijster mooi. Superb Combi vind ik een mooiere auto.
 

ajan

Lid
Iemand de nieuwe Auto Review (nl) gelezen?

'k Heb het gelezen ja. Passat is gewoon een prima, mooie auto, mankeert niks aan. Maar dat is de SC ook, biedt meer ruimte voor minder geld. En ik vind em mooier, maar dat is smaak natuurlijk.

Wat mij wel opvalt is dat de jappen weer zo tegenvallen. En toch vullen mensen die er in rijden blijkbaar keer op keer een positieve tevredenheidsenquete in, bij o.a. de tevredenheidstest van de Autoweek.
Stellen die mensen gewoon minder hoge eisen, zijn ze mindere kritisch?
 

Rene de Wit

Actief lid
Dat denk ik niet ajan want ik reed hiervoor Japans en ik ben nu niet meer of minder kritisch geworden nu ik Skoda of VAG rijd.
 

sitechris

Donateur
De Avensis presteert in de AW trofee overigens vrij matig. De Avensis is overigens een shitty auto. Lelijk, niet overdadig ruim, vrij matig interieur, weinig gadgets en niet aansprekende motoren.

Mbt andere Japanse modellen, ik ga er vanuit dat de Honda Jazz rijder andere eisen aan zijn auto stelt. Die moet starten en dan is het wel best. Met name premium rijders zijn imo kritischer op hun auto, want als er iets net niet goed werkt in je A6 of 5 serie, dan houd je in je achterhoofd natuurlijk wel rekening met die 70k die je (of je leasemij) hebt afgetikt.
 

ajan

Lid
Mbt andere Japanse modellen, ik ga er vanuit dat de Honda Jazz rijder andere eisen aan zijn auto stelt. Die moet starten en dan is het wel best. Met name premium rijders zijn imo kritischer op hun auto, want als er iets net niet goed werkt in je A6 of 5 serie, dan houd je in je achterhoofd natuurlijk wel rekening met die 70k die je (of je leasemij) hebt afgetikt.

Grappig. Zo denk ik er ook over
 

Peter79

Actief lid
Wel jammer dat de mensen bij Autoreview (.nl) niet eens weten hoe je Superb schrijft....prutsers!
ga maar eens naar de site, klik dan op de foto van het magazine en begin maar te lezen welke items ze hebben. Toch jammer
 

Jmac

Lid
Ik had ook even getwijfeld over de Passat, maar ben toch tevreden om voor de S2 hebben gekozen.
De hoekige lijn van de passat vind ik te bedrijfswagen en niet echt sportief overkomen. Het
zal wel een degelijke wagen zijn.
 
Bovenaan Onderaan