Nick2203
Forumguru
Na ruim 6 maanden in een huurauot rond te hebben gereden, heeft mijn werkgever alsnog besloten goedkeuring te geven om een "echte" auto uit te zoeken.
Uiteraard ben ik niet over 1 nacht ijs gegaan, en heb gereden in de directe concurrentie:
- Volkswagen Passat
- Audi A4 / A6
- Ford Mondeo
- Renault Laguna
- Skoda Octavia
Uiteindelijk bleek de keus verrassend eenvoudig ... de Skoda Superb Combi bied met afstand de meeste waar voor zijn geld, en aangezien ik geen jonge hond meer ben die denkt sneller te zijn dan oom agent, is het de greenline variant geworden.
Dankzij de rijke uitrusting heb ik zelfs nauwelijks aan de opties gesnoept:
- BusinessLine
- Airbags achter
- Bluetooth af fabriek
- Sunset
- Metallic Lak (belachtelijk dat dat tegenwoordig nog optioneel is), Amethist Purple
- Afneembare Trekhaak
Inmiddels heb ik doorgekregen dat hij week 19 geleverd wordt ... en ik kan nauwelijks wachten ... 14 weken levertijd is toch wel erg lang :crazy:
Uiteraard horen jullie hoe het verder gaat!!!
Uiteraard ben ik niet over 1 nacht ijs gegaan, en heb gereden in de directe concurrentie:
- Volkswagen Passat
- Audi A4 / A6
- Ford Mondeo
- Renault Laguna
- Skoda Octavia
Uiteindelijk bleek de keus verrassend eenvoudig ... de Skoda Superb Combi bied met afstand de meeste waar voor zijn geld, en aangezien ik geen jonge hond meer ben die denkt sneller te zijn dan oom agent, is het de greenline variant geworden.
Dankzij de rijke uitrusting heb ik zelfs nauwelijks aan de opties gesnoept:
- BusinessLine
- Airbags achter
- Bluetooth af fabriek
- Sunset
- Metallic Lak (belachtelijk dat dat tegenwoordig nog optioneel is), Amethist Purple
- Afneembare Trekhaak
Inmiddels heb ik doorgekregen dat hij week 19 geleverd wordt ... en ik kan nauwelijks wachten ... 14 weken levertijd is toch wel erg lang :crazy:
Uiteraard horen jullie hoe het verder gaat!!!