superb combi 1.6 greenline platin grey

dietske

Nieuw lid
hallo,

Ik ben sinds een tijdje lid van dit forum en het werd wel eens tijd om mezelf voor te stellen, samen met de nieuwe aanwinst.
We reden al jaren met een Opel Astra break rond, een echte pechauto, alles is er zowat aan vervangen geweest. We zijn uiteindelijk wegens weer teveel kosten op zoek gegaan naar een andere wagen.
Onze eerste keuze gign uit naar Renault Grand scenic, tot iemand ons zei om toch ook eens bij Skoda te gaan kijken. Naar skoda gegaan met de gedachte daar staan we na 5 min weer buiten... is wel anders uitgedraaid :-)
Wij hebben eind februari een Superb combi greenline besteld, deze is begin april geleverd en sindsdien rijden wij hier toch wel trots mee rond :-)
Het is de Superb combi 1.6 greenline, platin grey ambition met ingebouwde zonneschermen achteraan als extra optie.

Tot hietoe nog niet veel km gedaan, over het algemeen erg tevreden alleen wel iets spijt dat we toch geen zwaardere moto gekozen hebben, is toch net iets minder vlot dan gehoopt. Maar volstaat voor alledaags gebruik wel voldoende.
Wel erg tevreden van al de opties en snufjes die de auto bezit...

groetjes

Dietske

Bijlagen

• P1070970.jpg
    P1070970.jpg
    133,8 KB · Weergaven: 128
  • P1070971.jpg
    P1070971.jpg
    128,4 KB · Weergaven: 121
  • P1070972.jpg
    P1070972.jpg
    115,1 KB · Weergaven: 120

Bakkertje

Forumguru
Mooie auto! En welkom hier.
Persoonlijk zou ik de groene greenlien stickers eraf halen. En de 1.6 kwam bij mij pas echt los na zo'n 20.000 km. Het wordt nog iets beter ;)

Bovenaan Onderaan